دشمنی‌ استکبار جهانی بر علیه ملت ایران همچنان ادامه دارد

۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۱۲:۰۶:۵۶
کد خبر: ۱۲۶۶۱۸۸
دشمنی‌ استکبار جهانی بر علیه ملت ایران همچنان ادامه دارد
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت غیور ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با الگو و تفکر بسیج تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

به گزارش برنا از اراک  ، سردار سید قاسم قریشی  در آئین تجلیل از پیشکسوتان بسیجی حوزه مقاومت شهید چمران اراک، افزود: دشمنان نظام اسلامی در دوران جنگ تحمیلی اجازه واردات کوچکترین تجهیزات نظامی را به ایران نمی‌دادند اما اکنون به برکت روحیه بسیجی و ایمان به آرمان‌های انقلاب، کشورمان بزرگترین تولیدکننده ادوات نظامی و دفاعی است.

وی ادامه داد: در طول تاریخ هر جنگی که بین ایران به کشورهای همسایه اتفاق افتاد بخشی از خاک کشور تحت سلطه بیگانگان قرار گرفت اما در جنگ تحمیلی ملت ایران با روحیه بسیجی و با کمترین تجهیزات مقابل دشمن بعثی که از حمایت ابرقدرت‌های جهان برخوردار بود، ایستادگی کرد و دشمن را از خاک وطن بیرون راند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: بعد از جنگ تحمیلی نیز بسیجیان همواره در تمامی شرایط از مقابله با گروهک‌های ضد انقلاب تا سازندگی و محرومیت زدایی و دفاع از حریم اهل بیت(ع) حضور موثر داشتند و با تمام وجود از اهداف و آرمان‌های انقلاب صیانت کردند.

سردار قریشی اظهار داشت: در دوران شیوع کرونا نیز بسیجیان در تمامی بخش‌ها حضور داشتند و به گفته مسئولان وزارت بهداشت و درمان اگر همراهی و توان بسیج نبود امکانات و تجهیزات به تنهایی پاسخگوی بحران کرونا نبود.

وی ادامه داد: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی هیچ حکومتی بدون وابستگی به بلوک شرق و بلوک غرب نمی‌توانست تشکیل شود اما بسیج به دستور امام راحل و با هدف مشارکت دادن مردم در دفاع از انقلاب تشکیل و قدرت پوشالی شرق و غرب در برابر انقلاب اسلامی نمایان شد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: دشمنی‌های استکبار جهانی بر علیه ملت ایران همچنان ادامه دارد اما مردم ولایتمدار و مومن ایران اسلامی با هوشیاری و بصیرت در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و با تمام توان از آرمان‌های انقلاب صیانت می‌کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز