مبارزه با فساد مطالبه بحق عموم مردم است

۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۴:۲۸
کد خبر: ۱۲۶۶۲۳۹
مبارزه با فساد مطالبه بحق عموم مردم است
امام جمعه ساوه گفت: وجود حقوق‌های نجومی در جامعه از مظاهر فساد و عامل تضعیف اعتماد مردم است و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر مقابله با فساد و تداوم اقدامات اعتمادزا تاکید کرده‌اند.

به گزارش برنا از اراک ، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ساوه، افزود: پنج سال از مطالبه رهبر انقلاب برای مقابله با حقوق‌های نجومی می‌گذرد و قوای  سه‌گانه باهمفکری و هم‌آوایی برای مقابله با فساد به‌میدان آمده‌اند و باید مصمم و جدی با نجومی‌بگیران زیاده خواه برخورد شود.

وی توضیح داد: مبارزه با فساد مطالبه بحق عموم مردم از دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه انقلابی است.

وی ادامه داد: پدیده حقوق‌های نجومی به‌عنوان یکی از مظاهر اشاعه فساد و ترویج  اشرافی‌گری مسئولان باید زشت و قبیح شمرده شود و همه باید در این مسیر کمک دهنده باشند.

امام جمعه ساوه تاکید کرد: باید با این قضیه برخورد پیشگیرانه شود و مجلس شورای اسلامی و دولت با قانونگذاری درست، اصلاح نظام اداری و ساختارهای معیوب در این زمینه نقش اصلی دارند اما در برخورد با حقوق‌های نجومی هر سه قوه باید ورود کنند و نتیجه برخورد و مقابله نیز باید به مردم اعلام شود.

وی اظهار کرد: برای بررسی و مقابله با این پدیده فسادزا نباید عذرتراشی و توجیه را پذیرفت و رها کردن موضوع خطا است.

حجت الاسلام رحیمی ادامه داد: پنجم آذر ماه سال ۱۳۵۸ یادآور تاسیس بسیج مستضعفان به دستور امام خمینی (ره) است و امروز نام بسیج بیانگر خاطره بزرگترین مردان تاریخ سرزمین ایران است که به تعبیر امام راحل تشکیل آن از برکات و الطاف جلیه خداوند متعال بود.

وی افزود: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان رشادت و شهادت سر داده‌اند.

امام جمعه ساوه گفت: راه نجات کشور بازگشت به حاکمیت مقتدر باتفکر بسیجی است زیرا در این مسیر عدم وابستگی به غرب و شرق و تحقق اقتصاد مقاومتی نهفته است.

وی اظهار کرد: تفکر بسیجی یعنی رفتار با عاطفه و توام با نرم‌خویی نسبت به دوستان، یعنی مبارزه جدی با اعتیاد و بی‌بندباری، دلسوزی نسبت به نظام و هدایت جامعه و آبادی و آزادی از قیود شیطانی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز