نجمه خدمتی به عنوان نایب رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک انتخاب شد

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۰۹:۱۸:۰۸
کد خبر: ۱۲۶۷۳۵۵
نجمه خدمتی به عنوان نایب رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک انتخاب شد
نخستین جلسه کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در دوره جدید، بعدازظهر امروز (یکشنبه) برگزار شد.

به گزارش برنا از خراسان جنوبی، نخستین نشست دومین دوره کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک برای تعیین رئیس و نایب رئیس این کمیسیون با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته المپیک، طاهره طاهریان نایب رئیس، کیکاووس سعیدی دبیرکل و 17 نفر از اعضای کمیسیون ورزشکاران در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در اولین نشست کمیسیون، سجاد گنج‌زاده، ذبیح‌الله پورشیب، احسان حدادی، بهداد سلیمی، امین بوداغی، شهربانو‌ منصوریان، مجتبی عابدینی، هادی ساعی، زهرا نعمتی، فرزانه فصیحی، حمیده عباسعلی، مصطفی نودهی، نجمه خدمتی، حسین ساوه شمشکی، محمد بیداریان، محمد باقری معتمد و ثریا آقایی اعضای حاضر در این نشست بودند.

 حسن یزدانی، محمدرضا گرایی و ندا شهسواری در این نشست حضور نداشتند، و پس از انجام معارفه اعضا با رای گیری رئیس و نایب رئیس کمیسیون را انتخاب کردند.

برای ریاست کمیسیون ورزشکاران سجاد گنج زاده و حامد حدادی کاندیدا شدند که گنج زاده با کسب ۱۱رای در مقابل پنج رای احسان حدادی به ریاست کمیسیون ورزشکاران انتخاب شد

برای نایب رئیسی نیز نجمه خدمتی و شهربانو منصوریان کاندیدا بودند که نجمه خدمتی در پایان با ۱۲ رای در برابر چهار رای منصوریان به عنوان نایب رئیس کمیسیون ورزشکاران انتخاب شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز