ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خوسف برگزار شد

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۳:۵۶
کد خبر: ۱۲۶۷۴۹۵
ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خوسف برگزار شد
دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان از ابتدای سال تا کنون با موضوع تشکیل شورای مشورتی جوانان به ریاست آخوندی فرماندار و حضور قناد، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و سرپرست اداره ورزش و جوانان خوسف در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش برنا از خراسان جنوبی، صبح امروز دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با محوریت تشکیل شورای مشورتی جوانان به ریاست فرماندار و با حضور قناد، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و مالکی نژاد سرپرست اداره ورزش و جوانان و اعضای این ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. گفتنی است در کل استان خراسان جنوبی ۴۸۰ نفر از قشرهای مختلف جوان در سنین 35- 18 سال اعم از کارگر، کشاورز، دانشجو،طلبه،بسیجی، دانش آموز،هنرمند نظامی، فعال رسانه و ورزشکار و... در شوراهای مشورتی جوانان استان انتخاب می شوند که سهم شهرستان خوسف از این تعداد ۴۰ نفر است و در نهایت ۳ نفر نیز از افراد منتخب، عضو شورای مشورتی استان خواهند شد.
در پایان جلسه فرماندارشهرستان مصوب کرد، ادارات ، نهادها و اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خوسف طبق آئین نامه مربوطه و بیانات مطروحه در ستاد مذکور ؛ ظرف مدت دو روز نسبت به معرفی جوانان جهت تشکیل شورای مشورتی اقدام و به دبیرخانه مستقر در اداره ورزش و جوانان این شهرستان ارسال نمایند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز