بازرسان بهداشتی مدارس ماموریت محوله را با حساسیت دنبال کنند

۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۱۸:۳۱:۳۹
کد خبر: ۱۲۶۹۶۳۵
بازرسان بهداشتی  مدارس ماموریت محوله را با حساسیت دنبال کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح مدارس این استان در شرایط آموزش حضوری باید سختگیرانه و جدی‌ باشد تا دوباره شعله‌های کرونا زبانه نکشد.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی در نشست مدیریت کرونا استان مرکزی، افزود: حفظ سلامت دانش‌آموزان وظیفه برجسته و ارزشمندی است  و مردم و مسئولان در هر جایگاه و شرایطی باید با حفظ پروتکل‌های بهداشتی رسالت مهم خود را در پیشگیری از شیوه مجدد کرونا بگذارند.

وی اظهار داشت: بازرسان بهداشتی و نظارتی مدارس باید ماموریت محوله در ارزیابی بهداشتی را با حساسیت دنبال کنند و هیچ گونه غفلتی از آنان در این موضوع پذیرفته نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: غلبه بر کرونا تنها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و واکسیناسیون حاصل نمی‌شود بلکه باید همه ظرفیت‌های دولتی و خصوصی آگاهانه در راستای مهار و پیشگیری از این بیماری باشد.

اکرمی افزود: سال گذشته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه زدن ماسک در استان مرکزی شاهد کاهش شمار مبتلایان «آنفلوانزا»  بودیم اما، امسال آمارها قابل قبول نیست از همه مردم انتظار است در رعایت مقررات بهداشتی همکاری مضاعفی داشته باشند.

وی اظهار داشت: کاهش شیوع کرونا در استان و پایین آمدن شمار بستری و فوت ناشی از کووید ۱۹ دستاورد مهمی است که در نتیجه همکاری همگان حاصل شده است و باید حفظ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: نباید با عدم رعایت دستورات بهداشتی به روزهای گذشته به شعله‌ور شدن دوباره این ویروس کمک کرد و در این راستا هرگونه اهمالی غیرقابل بخشش است.

اکرمی افزود: دانشگاه علوم پزشکی اراک در نشست بعدی مدیریت کرونا آمار رده بندی شهرستان‌های استان در تزریق نوبت دوم واکسن را ارایه دهد و اگر در برخی موارد نواقصی وجود دارد باید در اسرع وقت اقدامات لازم صورت پذیرد.

 

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز