جواد قناعت: نیروی انتظامی جلودار جبهه حفظ امنیت و آرامش در استان است

۱۴۰۰/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۰:۳۵
کد خبر: ۱۲۶۹۷۶۸
جواد قناعت: نیروی انتظامی جلودار جبهه حفظ امنیت و آرامش در استان است
استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: نیروی انتظامی، جلودار جبهه حفظ امنیت و آرامش در استان است.

به گزارش برنا از خراسان جنوبی؛ قناعت با تأکید بر این مطلب در نشست فرمانده و معاونین نیروی انتظامی استان خاطرنشان کرد: با عنایت به حوزه اختیارات و وظایف تعریف شده، نیروی انتظامی، نقش بسزایی در حفظ امنیت و آرامش خاطر مردم دارد.
وی با اشاره به فضای امن و آرام حاکم بر استان، تصریح نمود: به لطف دقت نظر نیروی انتظامی و با همراهی کلیه نیروهای نظامی و امنیتی، خوشبختانه در مقایسه با دیگر استان ها، مشکل خاصی را در منطقه شاهد نیستیم.
به گفته وی؛ اندک تخلفات و جرمی که در سطح استان وجود دارد، شایسته خراسان جنوبی نیست و باید برای برطرف کردن آنها برنامه ریزی شود.
استاندار با اشاره به احادیث معتبر، صحت و امنیت را دو مجهول عنوان کرد و گفت: تا زمانی که امنیت و سلامت مان با مشکلی هر چند کوچک مواجه نشود، قدر این دو نعمت را نمی دانیم.
قناعت متذکر شد: ایجاد امنیت در استان به عملکرد مدیران اجرایی برمی گردد.
به گفته وی؛ اشتغال و مواد مخدر، دو معضلی است که بیش از هر چیزی، نظام جمهوری اسلامی را تهدید می کند.
وی با تأکید بر این که معیشت و امنیت به یکدیگر گره خورده، گفت: همه ما در کلیه حوزه ها باید برای تأمین این دو مقوله با جدیت ورود کنیم.
استاندار با اشاره به گزارش فرمانده نیروی انتظامی، وضعیت راه ها را از موضوعات جدی استان عنوان کرد و اظهار داشت: آمار تصادفات نشان می دهد، علیرغم همه اقداماتی که صورت گرفته، محورهای مواصلاتی استان وضعیت خوبی ندارند و نیازمند توجه بیشتر است.
قناعت متذکر شد:ما در مجموعه دولت و در مرکز ، ظرفیت های بالقوه ای داریم که باید از حضور آنها حداکثر استفاده را ببریم.
وی ادامه داد: با عنایت به این که بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور، به راه های استان تعلق دارد، بر همه مدیران لازم است که به جد پیگیری نمایند تا منابع اختصاص یافته به این مصوبات، جذب شده و به خوبی هزینه شود.
سردار فرشید فرمانده نیروی انتظامی نیز طی گزارش مبسوطی به تشریح شرایط استان و اقدامات این مجموعه در منطقه پرداخت.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز