تاکید استاندار بر پیگیری جدی تا تحقق صددرصدی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان

۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۰۸:۵۵:۱۷
کد خبر: ۱۲۷۰۷۱۴
تاکید استاندار بر پیگیری جدی تا تحقق صددرصدی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان
استاندار خراسان جنوبی بر پیگیری جدی برای تحقق صددر صدی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان تأکید کرد.

به گزارش برنا از خراسان جنوبی؛ قناعت با تأکید بر این مطلب در جلسه هماهنگی و جمع بندی نهایی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان خاطرنشان کرد: در راستای رفع مسایل استان باید از این فرصت حداکثر استفاده را ببریم.
وی ادامه داد: آن چه در این جلسه جمع بندی می شود، فردا و طی نشستی به سمع و نظر دکتر مخبر خواهد رسید تا نهایی شده، جهت اجرا به وزارتخانه ها و دستگاه ها ابلاغ می شود.
استاندار تصریح نمود: پیرو سفر رئیس جمهور به استان، تعدادی از مطالبات ارائه گشت و مورد تأیید قرار گرفت.
قناعت متذکر شد: بعد از سفر و طی جلسه شورای برنامه ریزی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، لیست نهایی درخواست ها تهیه و در قالب پیشنهادات استان به نهاد ریاست جمهوری ارسال شد.
وی افزود: هفته گذشته و طی جلسه ای در دفتر معاون اجرایی رئیس جمهور با حضور نمایندگان وزارتخانه ها و جمعی از مسئولان استان، تمام این پیشنهادات، مورد ارزیابی قرار گرفت.
به گفته وی؛ بخشی از این پیشنهادات تصویب شد و تأیید تعدادی از آنها هم به جلسه ای با حضور دکتر مخبر و وزرا موکول شد.
استاندار اظهار داشت: بنا به رایزنی هایی که در داخل استان صورت گرفته، موارد دیگری مدنظر دستگاه هاست که مقرر شد به لیست قبلی اضافه شود.
قناعت ادامه داد: امروز و در این جلسه در خصوص تمامی این موارد تصویب شده، نیازمند بررسی و پیشنهادات جدید، به طور مفصل، بحث و گفتگو شد.
وی تصریح نمود: هدف ما این است که از تمامی این موارد در جلسه ای که فردا با حضور دکتر مخبر و وزرا برگزار می شود، از تمام این موارد، دفاع خواهد شد.
استاندار گفت: از محل مصوبات سفر، تاکنون ۳۵۰ میلیارد تومان به استان تخصیص یافته که این اعتبار در بین برخی دستگاه ها از جمله راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، دانشگاه علوم پزشکی و... توزیع شد.
قناعت گفت: مجموع مصوبات سفر رئیس جمهور، اعتبارات و تسهیلات ویژه ای را به استان تزریق خواهد کرد.
وی تأکید کرد: برای تحقق صددرصدی این مصوبات، به طور جدی تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز