استاندار خراسان جنوبی:شهدا از مملکت دفع بلا می کنند

۱۴۰۰/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۵:۰۷
کد خبر: ۱۲۷۱۶۹۷
استاندار خراسان جنوبی:شهدا از مملکت دفع بلا می کنند
استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: شهدا همواره از مملکت دفع بلا می کنند.

به گزارش برنا از خراسان جنوبی؛ قناعت با تأکید بر این مطلب در جریان دیدار با خانواده و مادر شهید سالمی در شهرستان نهبندان خاطرنشان کرد: اگر با وجود مشکلاتِ ناشی از عداوت دشمنان، کشور همچنان پابرجاست و مردم پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند، مطمئناً به برکت خون شهداست.
وی ادامه داد: خون شهدا از مؤلفه های اصلی حفظ انقلاب و نگهداشت نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.
استاندار با بیان این که ما مدیون خون شهدا هستیم، تصریح نمود: مایه افتخار ماست که خدمت خانواده های بزرگوار شهدا به ویژه مادران داغدار این عزیزان برسیم.
قناعت اظهار امیدواری کرد؛ با دعای خیر مادران و پدران شهدای بزرگوار، کشور از مشکلات رهایی یابد.
وی متذکر شد: به برکت نفس گرم والدین عزیز شهدا ما هم خواهیم توانست مشکلات معیشتی مردم و مسایل زیرساختی منطقه را حل کنیم و در توسعه و پیشرفت شهرستان نهبندان و استان موفق باشیم.
به گفته وی؛ دعای خیر خانواده معظم شهدا، برکت ایجاد می کند و در بازگشایی گره از مشکلات بسیار مؤثر است.

استاندار خراسان جنوبی به همراه نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی به دیدار خانواده شهید گرانقدر سالمی رفتند.
لازم به ذکر است جمعی از مدیران کل ستادی و استانی، امام جمعه، فرماندار و گروهی از مسئولان شهرستان نهبندان نیز در این مراسم حضور داشتند.
 شهید محمدرضا سالمی متولد آبان ماه ۱۳۴۸ روستای الوند شهرستان نهبندان است که بعد از استخدام در اداره اطلاعات در شهرستان زاهدان سکنی می گزیند. این شهید بزرگوار در شهریور ماه ۱۳۷۲ در جریان یک مأموریت در منطقه ایرانشهر در کمین اشرار گرفتار می آید و بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سر به شهادت می رسد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز