شهردار بیرجند:عدالت محوری از شاخص های فعالیت شهرداری بیرجند است

۱۴۰۰/۰۹/۱۸ - ۱۱:۵۲:۵۴
کد خبر: ۱۲۷۱۸۰۷
شهردار بیرجند گفت: شاخصه های ارزشی، عدالت‌محوری و فساد ستیزی معیار‌های فعالیت شهرداری بیرجند است.

به گزارش برنا از خراسان جنوبی،  بهترین، شهردار بیرجند در برنامه میز خبر صدای خراسان‌جنوبی با تاکید بر عدالت محوری گفت: در مراسم استقبال از بهار ۴ خیابان در شمال، جنوب، شرق و غرب شهر انتخاب شده اند و ارائه خدمات شهری  در مهرشهر و معصومیه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی در خصوص معبر فرزان شهر بیرجند هم گفت: بنابر قانون باید راه و شهرسازی اراضی را تملک و قطعه‌سازی کند و در اختیار ورثه قرار دهد که این کار را انجام نداده‌است.

بهترین گفت: شهرداری از بودجه داخلی خود این معبر را به پل وصل کرده‌است، ولی تاکنون مبلغی دریافت نکرده‌است و مدعی هستیم از قطعات تجاری حاشیه بلوار، سهم شهرداری باید پرداخت شود.

وی گفت: ورثه به دلیل عدم انجام‌ تعهد از سوی راه و شهرسازی حکم خلع‌ید دارند، ولی درحال رایزنی هستیم و این مشکل سه‌جانبه بین شهرداری، وراث و راه و شهرسازی است که شهرداری حسن‌نیت خود را ثابت کرده، ولی راه و شهرسازی هم باید پای کار بیاید.

شهردار بیرجند در خصوص بدهی‌های شهرداری بیرجند با اشاره به بودجه ۷۰ میلیارد تومانی که در اختیار شهرداری قرار گرفته‌است گفت: ۱۶ میلیارد تومان از بدهی های شهرداری مربوط به سپرده‌های ضمانت شرکت‌های پیمانکار، ۱۶ میلیارد تومان هزینه‌های پارکینگ و ۳۰ میلیارد تومان وام‌های شهرداری است.
وی همچنین خواستار بازنگری در طرح تفصیلی شد که ۸ سال پیش تنظیم شده‌است.

بهترین همچنین بر ایجاد درآمد‌های پایدار و استفاده از سرمایه‌گذاران در مرکز استان، بازیافت زباله و کسب ثروت از این طلای کثیف،  پیگیری انتقال صنوف آلاینده و تمکین مجتمع هلال به قانون برای احداث پارکینگ تاکید کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز