آیت الله دری نجف آبادی : ملت ایران تمامی سختی‌ها را تحمل کردند تا به آمریکا باج ندهند

۱۴۰۰/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۲:۱۰
کد خبر: ۱۲۷۲۱۶۰
آیت الله دری نجف آبادی : ملت ایران تمامی سختی‌ها را تحمل کردند تا به آمریکا باج ندهند
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: آمریکا و کشورهای ۱+۴ تحریم‌های ظالمانه، یکجانبه و خلاف قانون را علیه ملت ایران لغو کنند.

به گزارش برنا  از اراک ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی روز جمعه اراک گفت: آمریکا و کشورهای ۱+۴ باید در دور دوم مذاکرات هسته ای ضمن لغو تحریم‌ها، پول‌های ملت ایران و روابط بانکی کشور را آزاد کنند.

وی ادامه داد: ملت ایران در مدت سه سال گذشته تمامی سختی‌ها را تحمل کردند تا به آمریکا باج ندهند و کشورهای اروپایی و این کشور اکنون نیز نباید انتظار باج خواهی از مردم ایران را داشته‌ باشند.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: کشورهای اروپایی و آمریکا ابزار دست اسرائیل نباشند و حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسند و از ترور و توطئه دست بردارند.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: ملت ایران فریب سیاسی کاری دولت‌های استعمارگر را نمی‌خورد و از آرمان‌های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی نیز دست بر نخواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری ولادت حضرت زینب کبری(س) افزود: روز ولادت حضرت زینب کبری(س) در جمهوری اسلامی ایران به نام روز پرستار نامگذاری شده‌ و کادر درمان به ویژه پرستاران در مدت ۲ سال گذشته کار با عظمت  و معجزه آسایی را در مبارزه با بیماری کووید ۱۹ انجام دادند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: این استان با وجود اینکه در ابتلا و شیوع ویروس کرونا دومین استان کشور بود، در زمینه درمان بیماری کووید ۱۹ از جمله استان‌های پیشرو بوده، دانشگاه علوم پزشکی استان در این زمینه مورد تقدیر وزارت بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی قرار گرفت.

آیت الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: نظام پرستاری و شغل شریف پرستاری در جمهوری اسلامی ایران درس عشق، از خود گذشتگی، عفاف و انسانیت است.

وی ادامه داد: اساس خدمت درحوزه درمان و پرستاری، از خود گذشتگی و اهدای جان برای نجات بیماران است.

امام جمعه اراک افزود: جامعه پزشکی و پرستاری کشور در مدت ۲ سال گذشته در زمینه مقابله با ویروس منحوس کرونا کارنامه درخشان و قابل قبولی دارد.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: ملت ایران همان‌گونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند اکنون نیز با همبستگی، اقتدار، اتحاد در رویارویی با بیماری کووید ۱۹، همراه کادر درمان باشند.

وی ادامه داد: ملت ایران با وجود اختلاف سلیقه‌ها همواره در مدت چهار دهه گذشته گوش به فرمان مقام معظم رهبری با اتحاد، همدلی و همبستگی در برابر دشمنان ایستادگی کرده‌اند.

 

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز