تاکید استاندار خراسان جنوبی بر نگاه ویژه و منحصر به فرد استان به سرمایه گذاران

۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۰۹:۲۶:۰۷
کد خبر: ۱۲۷۲۳۰۱
تاکید استاندار خراسان جنوبی بر نگاه ویژه و منحصر به فرد استان به سرمایه گذاران
استاندار خراسان جنوبی بر نگاه ویژه و منحصر به فرد استان به سرمایه گذاران تأکید کرد.

به گزارش برنا از خراسان جنوبی؛ قناعت با بیان این مطلب در جلسه جمع بندی بازدیدهای خود در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند ضمن تبریک روز پرستار و عرض خدا قوت به کادر پرستاری و درمانی استان، خاطرنشان کرد: نگاه ما به سرمایه گذار در استان باید تغییر کند و به این باور برسیم که در خراسان جنوبی، چیزی مهمتر از سرمایه گذار و کاری اولی تر از سرمایه گذاری نداریم.
وی ادامه داد: این موضوع را به عنوان نماینده عالی دولت در نخستین شورای اداری به مدیران متذکر خواهم شد که کار سرمایه گذار در اولویت همه برنامه های دستگاه هاست.
به گفته وی‌‌‌؛ سرمایه گذار با کاری که انجام می دهد اشتغال و رونق اقتصادی ایجاد کرده، باعث کاهش تبعات سیاسی و اجتماعی در جامعه می شود و در نتیجه امنیت ایجاد می کند.
استاندار تأکید کرد: مدیران باید به دنبال کار سرمایه گذاران و پاسخ به مطالبات شان باشند.
قناعت تصریح نمود: مدیران اگر می دانند منع قانونی وجود ندارد، باید نسبت به اخذ مجوزها اقدام کنند، من هم حمایت خواهم کرد.
وی تأکید کرد: سه چهارم مشکلات سرمایه گذاران در استان و به دست خودمان باز می شود و تنها یک چهارم به پیگیری در مرکز نیاز دارد که بنده با جدیت دنبال خواهم کرد.
استاندار با اشاره به موارد عنوان شده در بازدیدهایی که از واحدهای تولیدی داشت، صفدری زاده رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی را فردی دلسوز نظام خواند  که با نگاه انقلابی و کاملاً جهادی وارد میدان شده تا شرایط را برای حضور سرمایه گذاران فراهم آورد.
قناعت به مشکلات تأمین گاز و برق برخی واحدها اشاره کرد و متذکر شد: انتظار این است که گاز و برق این مجموعه حداکثر تا دو ماه دیگر برطرف شود.
وی با صدور دستورات لازم درخصوص تخصیص صددرصدی ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار تملک و دارایی اختصاص یافته به پروژه تکمیل شبکه برق منطقه ویژه، اظهار امیدواری کرد؛ در بازدید بعدی که دو ماه دیگر انجام خواهد شد، این دو موضوع در مطالبات سرمایه گذاران نباشد.
به گفته وی؛ مشکل تأمین گاز این مجوعه نیز به زودی حل می شود.

انتهای پیام

نظر شما