دستور ویژه استاندار خراسان جنوبی برای رفع مشکلات پرستاران استان

۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۰۹:۲۵:۳۹
کد خبر: ۱۲۷۲۳۰۴
دستور ویژه استاندار خراسان جنوبی برای رفع مشکلات پرستاران استان
استاندار خراسان جنوبی در جریان بازدید از بیمارستان ولیعصر (عج) برای رفع مشکلات پرستاران استان دستورات ویژه ای صادر کرد.

به گزارش برنا از خراسان جنوبی؛ قناعت که به مناسبت عرض تبریک سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار به بیمارستان ولیعصر (عج) رفته بود، در جمع پرستاران حاضر شده و با آنها گفتگو کرد.
وی ضمن تشکر از ۲۲ ماه مجاهدت جامعه پرستاری و کادر درمان کشور در مقابل بیماری کرونا خاطرنشان کرد: در این ۲۲ ماه درگیری دنیا با بیماری منحوس و عالم گیر کرونا، مردم سختی های زیادی را متحمل شدند.
استاندار متذکر شد: بیشترین سختی ها و تبعات این بیماری برای افرادی همچون پرستاران و کادر درمان بود که در خط مقدم مقابله با این بیماری قرار داشتند.
قناعت با تشبیه شرایط موجود به زمان جنگ، اظهار داشت: دوران ۸ ساله دفاع مقدس برای مردم ما سختی های زیادی را به همراه داشت اما بیشترین فشار جنگ بر روی افرادی بود که در خط مقدم و در تیررس دشمن بودند.
وی با بیان این که دولت نتوانسته طی این مدت، آن طور که باید حق شما را ادا کند، تصریح نمود: با برنامه ریزی درست و مدون می توان بخشی از این موارد را جبران نمود.
استاندار با اشاره به اینکه برخی از مسایل در داخل استان قابل حل است، گفت: با تأمین اعتبارات مورد نیاز می توانیم بخشی از معوقات، کارانه و اضافه کار پرستاران را بپردازیم.
قناعت با تأکید بر بر حضور همیشگی و مستمر پرستاران در محیط بیمارستان متذکر شد: این افراد بیش از همه مشکلات موجود در بخش ها را متوجه می شوند لذا باید در رفع مسایل از نظرات آنها هم استفاده شود.
وی در زمینه تأمین اعتبار مورد نیاز برای پرداخت معوقات پرستاران قول مساعد داد و مدیر بیمارستان و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی را مکلف نمود نسبت به رفع مشکلات جامعه پرستاری استان اقدامات لازم را صورت دهند.

انتهای پیام

نظر شما