جهاد، ایثار و شهادت ویژگی برجسته مدیریت حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب است

۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۰۷:۵۳:۰۳
کد خبر: ۱۲۷۴۸۲۸
جهاد، ایثار و شهادت ویژگی برجسته مدیریت حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امام راحل با تشکیل انقلاب اسلامی و احیای فرهنگ ایثار و شهادت فصل جدیدی در تاریخ بشریت گشود و باید قدر این موهبت ارزشمند را دانست.

به گزارش برنا از اراک ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در نشست گام دوم ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی با موضوع برگزاری دومین اجلاسیه طلاب و روحانیون، در اراک افزود: ‌در امتداد حماسه عاشورا است که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب پرچمدار نهضت حسینی در عصر حاضر هستند و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی به برکت هدایت‌های امامین انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: جهاد، ایثار و شهادت ویژگی برجسته مدیریت حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب است و اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی به برکت وجود این ویژگی شاخص در انقلاب اسلامی است که روز به روز باید تقویت و گسترش پیدا کند.

امام جمعه اراک ادامه داد: استان مرکزی با برگزاری کنگره امام خمینی(ره) و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید در حوزه فعالیت‌های دفاع مقدس در کشور الگو است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: برنامه‌هایی که در ذیل کنگره برگزار شده الگوهای ماندگاری در کشور به یادگار گذاشته که قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: نقطه قوت فعالیت‌های کنگره شهدای استان مرکزی استمرار فعالیت‌ها است که از تاکیدات رهبر معظم انقلاب نیز است و کنگره شهدای استان مرکزی نمونه یک اقدام جهادی و انقلابی در حوزه ایثار و شهادت است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: اساس انقلاب اسلامی قرآن، مکتب اسلام ناب محمدی، اهل بیت (ع)، ولایت و مردم است و امروز دفاع از دین، اسلام و انقلاب اسلامی باید به یک فرهنگ تبدیل شود چراکه دشمنان با تهاجم فرهنگی و عملیات روانی به دنبال زیرسوال بردن ارزش‌ها و توطئه علیه فرهنگ‌های ارزشی هستند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی به‌کارگیری همت و تفکر جهادی برای رفع مشکلات یک ضرورت و اولویت است و باید فرهنگ ایثار و شهادت در تمام بخش‌های کشور حاکم شود و این مهم نیازمند مشارکت همه جانبه و عزم ملی است.

وی، برگزاری دومین اجلاسیه شهدای طلاب و روحانیون استان مرکزی به همت ستاد کنگره شهدای استان مرکزی را لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب است که مبنی بر ادامه مسیر ارزشمند کنگره است.

امام جمعه اراک افزود: همه باید این مسیر را با قوت و پای کارآوردن ظرفیت ها و توانمندی ها ادامه دهند.

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: همانگونه که کنگره شهدای استان مرکزی در حوزه تولید محتوا و چاپ کتاب‌های فاخر خوش درخشید و اقدامات ماندگاری انجام داد در دومین اجلاسیه طلاب و روحانیون تهیه تولید محتوا در حوزه نقش طلاب و روحانیون در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز