خطیبی : شهر خودرو تیم خطرناکی است

۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۴۵:۴۹
کد خبر: ۱۲۸۹۳۲۴
خطیبی : شهر خودرو تیم خطرناکی است
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: شهرخودرو در چهار دیدار آخرش، بازی متفاوتی ارائه کرده و تیم ما این نگاه را ندارد که با حریف پایین جدول رویارویی دارد.

به گزارش برنا از اراک ، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم اراک و شهرخودرو مشهد در جمع خبرنگاران افزود: ارایه بازی زیبا و تماشاگر پسند در بازی با تیم شهرخودروی مشهد در دستور کار آلومینیوم است.

وی ادامه داد: شکل و نحوه بازی تیم شهر خودرو مشهد در سه تا چهار هفته گذشته عوض شده و در این مدت بازی‌های خوبی ارایه داده و بازی سختی با این تیم در پیش خواهیم داشت و امید است فردا در زمین خودمان یک بازی زیبا ارایه کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک خاطر نشان کرد: تیم شهر خودرو مشهد بازی‌های خوبی ارایه داده و در شکل بازی دفاع فشرده داشته و  در ضد حمله خوب ظاهر می‌شود و تیم خطرناکی است.

خطیبی گفت: میلاد فخرالدینی و محمود قائد رحمتی را در بازی فردا نداریم اما بقیه بازیکنان با آمادگی کامل در این دیدار حضور دارند.

وی کیفیت زمین‌ را از جمله عوامل موثر در کیفیت بازی‌ها عنوان کرد و افزود: بیشتر تیم‌های لیگ دسته برتر به جزء سه تا چهار تیم در فصل زمستان زمین‌های مناسبی نداشتند و این مهم موجب پایین آمدن کیفیت بازی‌ها شده‌ است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک افزود: امید است در مدت تعطیلات آتی تدابیری توسط سازمان لیگ اتخاذ شود که شرایط زمین در نیم فصل دوم افزایش یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز