اجرای پروژه بیرجند-یونسی مورد تاکید آیت الله رئیسی است

۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۹:۲۸
کد خبر: ۱۳۱۰۳۰۶
اجرای پروژه بیرجند-یونسی مورد تاکید آیت الله رئیسی است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: اجرای پروژه بیرجند-یونسی مورد تاکید آیت الله رئیسی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، علیرضا عباس زاده در جلسه با معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی که به صرت ویدئوکنفرانس و با موضوع راه آهن بیرجند-یونسی برگزار شد گفت: اجرای این پروژه علاوه بر اهمیت فراوان برای کشور، شهرستان بیرجند، مرکز استان خراسان جنوبی را به شبکه ریلی کشور متصل می نماید.
عباس زاده افزود: این پروژه از مطالبات جدی مردمی و از نیازهای اساسی استان در جهت توسعه محسوب می شود، لذا اجرای آن به عنوان یکی از مهمترین پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور به استان از اهمیت بالایی برخوردار است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: اجرای پروژه بیرجند-یونسی مورد تاکید شخص رئیس جمهوری است، لذا دستگاه های متولی باید کاری کنند تا پروژه در اولین فرصت عملیات اجرایی آن آغاز شود.
عباس زاده در مورد نحوه همکاری بانک ها با این پروژه نیز گفت: در جلسه ای سیستم بانکی و صندوق ملی در حضور استاندار خراسان جنوبی برای حضوری فعال در این پروژه اعلام آمادگی کردنده اند و فقط سازو کارهای فنی و اداری باقی مانده است.
وی ادامه داد: صندوق توسعه ملی۲۶۰۰ میلیارد تومان را ضمانت نموده و بانک ها نیز رضایتشان را مبنی بر افزایش سهمیه خود در این پروژه اعلام نموده اند اما در حال حاضر از برنامه زمان بندی پیش بینی شده بود عقب تر هستیم، لذا پیشنهاد ما این است که کنسرسیوم در سریع ترین زمان ممکن تشکیل شده و عملیات اجرایی پروژه بیرجند –یونسی به طول ۱۵۰ کیلومتر هر چه سریعتر آغاز شود، چراکه اجرای آن برای دولت و منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است.
عباس زاده در پایان گفت: با گذشت شش ماه از سفر رئیس جمهوری به استان اجرای این پروژه مورد تاکید آیت الله رئیسی، دکتر اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور و استاندار خراسان جنوبی قرار دارد و تا این لحظه مکاتبات متعددی با دفتر رئیس جمهور ،وزارت راه و شهرسازی و... در این خصوص صورت پذیرفته است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز