آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۹:۱۶
کد خبر: ۱۳۲۳۲۷۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
در شبانه روز گذشته و هشتمین روز متوالی مورد جدیدی از فوت ناشی از کرونا در خراسان جنوبی ثبت نشد.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در استان گفت: در شبانه روز گذشته از ۸۱ آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در استان ۱۴ بیمار و از ۹۹ تست سریع ۲۰ مورد مثبت جدید کرونا و مجموعا از ۱۸۰ تست ملکولی و سریع در استان ۳۴ مورد جدید کرونا شناسایی شد.

شریف زاده افزود: از این تعداد ۳ مورد از بشرویه، ۱۷ مورد از بیرجند، ۲ مورد از درمیان، ۲ مورد از زیرکوه، ۱ مورد از سرایان، ۱ مورد از سربیشه، ۴ مورد از طبس، ۱ مورد ازفردوس و سه مورد از قاینات شناسایی شد.

به گفته وی در حال حاضر ۲۶ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۴ نفر کرونا مثبتند.

شریف زاده گفت: از این تعداد ۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و خوشبختانه مورد بدحال در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌ها نداریم..

وی افزود: در شبانه روز گذشته مورد جدیدی از فوت ناشی از کرونا در استان ثبت نشد و آمار قربانیان کرونا در خراسان جنوبی همان هزار و ۴۴۶ نفر ثابت ماند.

به گفته وی در ادامه روند واکسیناسیون تاکنون ۵۸۵ هزار و ۲۹۸ نفر دٌز اول واکسن کرونا، ۲۱۹ هزار و ۶۹۷ نفر دٌز دوم و ۲۱۷ هزار ۲۲۹ نفر دٌز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند و مجموع واکسن تلقیح شده در استان به یک میلیون و ۳۱۳ هزار و ۶۰۶ دٌز رسید.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز