اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز قدس در خراسان جنوبی

۱۴۰۱/۰۲/۰۸ - ۱۲:۳۵:۰۶
کد خبر: ۱۳۲۳۶۸۹
اعلام مسیر‌های  راهپیمایی روز قدس در خراسان جنوبی
مراسم روز جهانی قدس پس از دوسال از شیوع کرونا که بصورت خودرویی و مجازی برگزار می‌شد، امسال با حضور پرشور مردم و البته با رعایت شیونامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی راهپیمایی روز قدس در  بیرجند مرکز استان ساعت 10:30 از میدان شهدا  آغاز می شود و تا میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران و مسجد امام حسین (ع) ادامه می یابد .

 در فردوس نیز ساعت 10:30 از چهار راه شهیدان پارسا آغاز می شود و راهپیمایان مسیر بلوار امام خمینی (ره)، میدان غدیر، خیابان شهید مدرس و مصلی نماز جمعه را طی می کنند.

در نهبندان نیز مسیر راهپیمایی فاطمیه شهدای گمنام ،بلوار معلم، چهارراه معلم، میدان بسیج، مصلی امام علی (ع)، در طبس چهارراه قدس، میدان امام خمینی (ره)، خیابان شهید محمد منتظری، مصلی نماز جمعه ، در سربیشه میدان صاحب الزمان (عج)، خیابان شهید مصطفی خمینی، میدان سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، میدان امام خمینی (ره) و مهدیه، در حاجی آباد زیرکوه سه راهی معلم، میدان آیت االله فقیه، بلوارآیت الله فقیه، بلوار مصلی، مصلی نماز جمعه، و در خوسف از میدان شهید قهرمان، خیابان شهید مطهری، هیئت حسینی است که این مراسم در این شهرستانها ساعت 11:30 آغاز می شود. 


در بشرویه نیز ساعت 9:30 از میدان امام خمینی (ره) آغاز و در مسیر، بلوار انقلاب اسلامی، مزار شهدای گمنام و چهار راه عمار یاسر  برگزار می‌شود.


در اسدیه درمیان راهپیمایی ساعت 10 و در مسیر ابتدای بلوار وحدت از سمت خلیج فارس، بلوار وحدت، میدان ابوذر، بلوار امام رضا (ع) و میدان امام رضا (ع) است.

راهپیمایی روز قدس در  قاین نیز  از مسجد جامع  تا خیابان امام رضا (ع)، خیابان شهید رجایی، خیابان مصلی، مصلی نماز جمعه و سرایان نیز از میدان قدس، خیابان امام خمینی (ره)، مصلی نماز جمعه ساعت ۱۱  برگزار  می شود . 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز