مهار آسیب های اجتماعی کار جهادی سازمان های مردم نهاد را می طلبد

۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۲:۵۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۲۴۸۰۵
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: مهار آسیب های اجتماعی، کار جهادی سازمان های مردم نهاد را می طلبد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ طالبی با بیان این مطلب در جلسه هم اندیشی سازمان های مردم نهاد فعال استان در امر مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: از اقدامات بسیار مهم در حوزه سازمان های مردم نهاد، انجام کار جهادی و انقلابی در زمینه های مختلف آسیب های اجتماعی با اولویت اعتیاد است که بایستی در این خصوص کار میدانی صورت پذیرد.
وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به توان و ظرفیت های بالقوه سازمان های مردم نهاد، نتایج اثر بخشی را در حوزه مبارزه با مواد مخدر شاهد باشیم.
معاون استاندار به تشریح وظایف سازمان های مردم نهاد پرداخت و متذکر شد: حمایت از سازمان های مردم نهاد بایستی به طور جدی در دستور کار دستگاه های دولتی قرار گیرد.
طالبی با اشاره به مسایل و مشکلات سازمان های مردم نهاد استان تأکید نمود: بنا به موارد مطرح شده، بیشترین مشکلات سازمان های مردم نهاد استان در زمینه پرداخت مالیات، هزینه های آب و برق و است.
وی تصریح نمود: به منظور رفع این مسایل، جلسات تخصصی ویژه ای به صورت موردی با حضور دستگاه های دولتی مربوطه برگزار خواهد شد و تصمیمات لازم درخصوص رفع این مسایل اتخاذ خواهد گشت.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز