بازگشت تدریجی بیمارستانهای خراسان جنوبی به روال عادی

۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۲:۵۰:۴۶
کد خبر: ۱۳۲۵۵۶۴
بازگشت تدریجی بیمارستانهای خراسان جنوبی به روال عادی
بیمارستانهای استان به دلیل کاهش موارد ابتلا و بستری کرونا بتدریج به حالت عادی برمی گردد.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: در حال حاضر با توجه به کاهش موارد ابتلا و بستری در استان بیمارستانهای خراسان جنوبی به تدریج به حالت عادی بر می گردد.

دکتر موسوی افزود: بیمارستان ولی عصر بیرجند که یکی از بیمارستانهای اصلی برای بستری بیماران کرونایی در استان بود تا حدودی به حالت عادی برگشته است.

وی گفت: در گذشته  در این بیمارستان روزهایی سپری شد که بیش از 150 بیمار کرونایی بستری بود و حتی بیمارستان رازی بیرجند هم بیماران بستری شدند، ولی  خوشبختانه در شبانه روز گذشته در این بیمارستان تنها دو بیمار کرونایی بستری و  یکی از بیماران امروز مرخص شد.

وی با بیان اینکه در سایر شهرستانها نیز موارد بستری بسیار کاهش داشته و حتی مورد بستری گزارش نشده است، گفت: در حال حاضر در بیمارستان ولی عصر بیرجند بخش قابل توجهی از فضای بیمارستان که برای بیماران کرونایی مناسب سازی شده از این حالت خارج و به روال قبلی بازگشته  و فقط قسمت کوچکی را برای بیماران کرونایی نیازمند به بستری در نظر گرفته شده که در صورت نیاز از آن استفاده می شود. 

دکتر موسوی افزود: در سایر بیمارستانها نیز روال عادی درمان و ویزیت بیماران و بستری آنها در حال انجام است. 

انتهای پیام

نظر شما