برپایی نمایشگاه توانمندی های ایران در آستراخان / آغاز پرواز مستقیم رشت - آستراخان از خرداد امسال

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۴:۵۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۲۹۲۲۶
برپایی نمایشگاه توانمندی های ایران در آستراخان / آغاز پرواز مستقیم رشت - آستراخان از خرداد امسال
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گیلان که ریاست اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه با آقای ولادیمیر گالاوکف وزیر روابط خارجی آستراخان ملاقات کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، این نشست که در محل وزارت روابط خارجی آستراخان انجام گرفت تیزهوش تابان با تاکید بر اینکه  با پیگیری‌های به‌ عمل‌آمده قرار است پرواز مستقیم بین رشت و آستراخان از اواسط خردادماه سال جاری برقرار گردد گفت : 

این پرواز که توسط شرکت پارس‌ایر انجام خواهد گرفت نه فقط نقش بسزایی در گسترش روابط بین دو استان گیلان و آستراخان دارد بلکه می‌تواند در ارتقای روابط اقتصادی، تجاری و گردشگری ایران و روسیه نیز نقش‌آفرین باشد. 

 رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه  درخواست کرد:  از طرف روسی انتظار داریم که مساعدت‌های لازم را برای حمایت از تداوم این مسیر پروازی به عمل آورند. 

تیزهوش تابان ابراز امیدواری کرد : تسهیل در صدور روادید از سوی سرکنسولگری روسیه در رشت و تسهیل در ورود اتباع ایرانی در فرودگاه آستراخان می‌تواند در تقویت این مسیر هوایی بسیار موثر باشد. 

رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در ادامه با بیان  این مطلب که جمهوری اسلامی ایران قصد دارد نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی، تجاری و صنعتی خود را در اواخر تابستان امسال در آستراخان برپا نماید درخواست کرد : از مدیران استان آستراخان درخواست داریم تا کمک‌های لازم را برای برپایی این نمایشگاه به‌عمل‌آورند.

ولادیمیر گالاوکف وزیر روابط خارجی آستراخان هم در این دیدار گفت : خبر برقراری پرواز مستقیم رشت به آستراخان و برپایی نمایشگاه ایران در آستراخان موجب خرسندی ماست و این موارد را پیگیری خواهند کرد و حداکثر تلاش خود را برای عملیاتی‌شدن این دو رویداد مهم به عمل خواهند آورد. 

گالاوکف همچنین تصریح کرد : ما تمایل داریم استان آستراخان از طرف روسیه و استان گیلان از طرف ایران به عنوان مرکز و دروازه ورود دو کشور محسوب گردد و از طریق این مناطق فعالیت‌های تجاری، اقتصادی و گردشگری به مناطق دیگر گسترش‌ داده شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز