به گونه‌ای بازی کردیم که حق الناس بر گردنمان نباشد

۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۲۲:۳۹:۱۲
کد خبر: ۱۳۳۰۸۱۳
به گونه‌ای بازی کردیم که حق الناس بر گردنمان نباشد
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان می گوید از عملکرد بازیکنانش در این بازی رضایت دارد و قبل از بازی به آنها گفته است به گونه ای بازی کنند که حق الناسی بر گردن آنها نباشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا در اصفهان مهدی تارتار شامگاه ( پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه) در نشست خبری پس از بازی با فجر شهید سپاسی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: روز گذشته گفتم فردا بازی سختی خواهیم داشت. با توجه به کیفیت و سیستم تیم ما بازی را به نحوی طراحی کردیم تا بیشتر روی ضربات ایستگاهی کار کنیم و خدا را شکر با یک ضربه ایستگاهی به نتیجه رسیدیم.

 

وی افزود: تیم فجر فشار زیادی به ما آورد. فشار و استرسب که از نظر ذهنی و روانی روی بازیکنان فجر بود،اجازه نداد بازی آنها کیفیت خوبی داشته باشد و در ضربات آخر استرس داشتند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: امروز ، روز خوب دروازه‌بان و خط آخرما بود که توانستیم یک پیروزی ارزشمند به دست آوریم. اشتباهات داوری اجازه هفته‌های قبل نتیجه بگیریم، امروز در مجموع داوری خوب وعادلانه بود.

وی با اشاره به موقعیت فجر در جدول گفت: آنها دو بازی دیگر دارند و باید تا روز آخر بجنگند. هر چه قسمت باشد برای تیم های آخر جدول رقم خواهد خورد. از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم، چرا که در این بازی خوب بودند. امروزبه گونه ای بازی کردند که انگار در خطر سقوط هستند و به آن‌ها افتخار می‌کنم. این بازی و برد را به هواداران تیم و به پرسنل زحمت‌کش کارخانه تقدیم می کنم.

 

تارتار اضافه کرد: در این بازی خطوط دفاعی ما عالی بودند. ما می توانیم در تیم ملی نماینده‌ای داشته باشیم. دوست دارم کادر فنی تیم ملی بازیکنان ما را‌‌ هم ببینند. اگر اشتباهات داوری در بازی‌های قبلی نبود، شاید ما امروز برای سهمیه باید تلاش می‌کردیم.

 

وی اظهار داشت: به هر حال ما در انتخاب بازیکنان اول، شخصیت و اخلاق آنها را‌‌ در نظر می‌گیریم، همیشه به دوستان هم گفته‌ام برای انتخاب بازیکن و جذب آن باید اخلاق مهم باشد. من همیشه اولین سؤال در جذب بازیکنان اخلاق آنها است که آن بازیکن شخصیت سالمی دارد یا نه، البته اکثر بازیکنان ما در فوتبال شخصیت سالمی دارند. این مسئله همیشه برایم مهم است و بعد از آن به فکر تکنیک هستم. باید در تمام بازی‌ها کاری کنیم که حق‌الناس به گردنمان نباشد.

تارتار تاکیدکرد: اگر داور بازی اشتباهی کرد، محروم شد. امروز به بازیکنانم گفتم باید طوری بازی کنیم که حق‌الناسی گردنمان نباشد. آنها امروز طوری بازی کردند که من به همه آنهاافتخار می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز