ثبت نام بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در قزوین آغاز شد

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۰۸:۱۹:۰۹
کد خبر: ۱۳۳۲۲۹۶
ثبت نام بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در قزوین آغاز شد
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین از آغاز ثبت نام بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام سید محمود عرب در این باره اظهار کرد: مسابقات ملی مهارت در راستای شناسایی و معرفی نخبگان مهارتی همه ساله در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری با حضور نخبگان و استعدادهای برتر برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: مرحله شهرستانی مسابقات ملی مهارت در ابتدا به صورت آزمون کتبی و به طور همزمان در کشور برگزار می‌شود و پس از آن در هر استان از میان قبول شدگان مرحله کتبی با برگزاری آزمون عملی نسبت به انتخاب نفرات برتر و معرفی به مرحله استانی اقدام می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین با اشاره به اینکه رقابت های ملی مهارت زمینه ای برای تبادل اطلاعات و تجربیات و شناسایی و معرفی نخبگان مهارتی به بنگاه های اقتصادی است خاطرنشان کرد: برگزاری این رقابت ها موجب نمایان شدن نخبگان مهارتی این استان نیز می شود.

این مقام مسئول رقابت داوطلبان بیستمین مسابقات ملی مهارت را در ۴۵ حرفه برشمرد و ادامه داد:حرفه های زیر مجموعه فناوری اطلاعات،حمل و نقل و ترابری، خدمات اجتماعی و فردی، فناوری ساخت و ساز و ساختمان، فناوری ساخت و مهندسی و هنرهای خلاق و مد عناوین رشته های این دوره از مسابقات است.

وی اظهار داشت: داوطلبان و نخبگان می توانند با مراجعه به وب سایت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین به آدرس  www.ghazvintvto.ir  یاآدرسhttp://worldskills.ir/1400/03/22/competitors/تا ۱۷ تیر ماه در حرفه مورد نظر ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: در حرفه های فناوری آب، ساخت و تولید تیمی، مکاترونیک، امنیت سایبری، پردازش ابری و تعمیر و نگهداری هواپیما متولیدین ۱۳۷۷/۱۰/۱۲ به بعد و در سایر رشته ها متولدین ۱۳۸۰/۱۰/۱۲ به بعد می توانند ثبت نام کنند.

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان نماینده ایران در سازمان جهانی مهارت (WSI) به طور سالانه مسابقات ملی مهارت را برگزار می کند و برگزیدگان آن برای شرکت در مسابقات جهانی مهارت که هر ۲ سال یکبار در یکی از کشورها برگزار می شود، اعزام می شوند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز