تسریع در رسیدگی ها رسالت تعزیرات حکومتی/ محتکرین در قزوین نقره داغ می شوند

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۰۹:۲۳:۵۳
کد خبر: ۱۳۳۲۳۴۱
تسریع در رسیدگی ها رسالت تعزیرات حکومتی/ محتکرین در قزوین نقره داغ می شوند
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از جزای 16 میلیاردی یک فروشگاه زنجیره ای محتکر در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علیرضا حسن پور در این باره اظهار کرد: در پی ارسال گزارش پلیس امنیت اقتصادی در مورد کشف چندین تن انواع روغن خوراکی، ماکارونی و شکر از یک فروشگاه زنجیره ای در  قزوین، پرونده ای تشکیل و جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

وی افزود: شعبه ویژه پس از رسیدگی با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و متهم را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت بیش از 16میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

این مسئول گفت: در گشت های مشترک برگزار شده تعزیرات حکومتی طی استان از یک  فروشگاه زنجیره ای دیگر 25 کارتن ماکارنی کشف و ضبط شد. پرونده این تخلف  پس از رسیدگی ، متخلف را  محکوم به عرضه کالادر شبکه توزیع وبه پرداخت بیش از 150 میلیون ریال محکوم شد.

حسن پور ادامه داد: اقلام احتکار شده با تشخیص قرارگاه امنیت اقتصادی در مراکز تعیین شده به عرضه خواهند رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه برخورد ما با احتکار، کم فروشی و گران فروشی قاطع و بدون اغماض خواهد بود، افزود: افزایش محکومیت ها وتسریع در رسیدگی و اجرای احکام  جنبه پیشگیری داشته و سبب کاهش تخلفات می‌شود و اقدام متخلفین پس از مصوبات اخیر  فاقد صرفه اقتصادی خواهد بود.

حسن پور تصریح کرد: با اجرای مصوبات جدید جرایم سنگینی به متخلفان اعمال می شود و در آینده شاهد کاهش  تخلفات به حداقل ممکن خواهیم بودو بازدارندگی لازم را در احکام شاهد  خواهیم بود و ادامه داد تعزیرات حکومتی قزوین  در اجرای این قوانین جدی بوده و به هیچ وجه با کسی تعارف ندارد.

انتهای پیام

 

نظر شما