ژنرال های بزرگ دنیا از شکست حصر آبادان و آزادی خرمشهر متحیر شدند

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۱:۰۳:۱۲
کد خبر: ۱۳۳۲۷۷۱
ژنرال های بزرگ دنیا از شکست حصر آبادان و آزادی خرمشهر متحیر شدند
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: ژنرال های بزرگ دنیا از شکست حصر آبادان و آزاد سازی خرمشهر بعد از ۱۹ ماه توسط رزمندگان اسلام متحیر شدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا ازخراسان جنوبی؛ طالبی با بیان این مطلب در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نظامی و انتظامی استان که با حضور اعضای شورای تأمین در مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) برگزار شد، خاطرنشان کرد: اعتقاد و ایمان راسخ رزمندگان به خدا، رهبری مقتدرانه امام خمینی (ر ه)، وحدت در فرماندهی و پشتیبانی مردم در هشت سال دفاع مقدس از مهم ترین رموز پیروزی رزمندگان در این جنگ نابرابر بود.
وی اظهار داشت: مردم در دوران دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشتند که نتیجه آن را در انجام عملیات های بزرگ مشاهده کردیم.
به گفته وی؛ ژنرال های بزرگ دنیا از چگونگی شکست حصر آبادان و فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس متحیر شدند چون در نبرد نا متوازن، رزمندگان اسلام پیروزی های بزرگی را با توکل بر خدا کسب کردند.
معاون استاندار با ذکر این نکته که رزمندگان در کمتر از ۱۹ ماه خرمشهر را آزاد کردند، تصریح نمود: با انجام این کار اتفاق بسیار بزرگی رقم خورد و مهم این بود که این کار با کمترین امکانات انجام شد .
به گفته وی؛ دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب تلاش کرد تا با ایجاد جنگ سخت،نرم، فرهنگی، هوشمند و ترکیبی به هر شکلی که شده به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند.
طالبی تصریح کرد: استکبار جهانی در طول هشت سال دفاع مقدس، جنگ به تمام معنا نابرابر را بر ما تحمیل کرد به طوری که هیچ کشوری حاضر نبود حتی سیم خاردار دراختیار ما قرار دهد اما ملت مسلمان ایران با توکل بر خدا همه موانع پیش روی خود را کنار زد که نتیجه انجام عملیات های بزرگی بود که فتح خرمشهر و دیگر مناطق جنگی را به دنبال داشت.
شایان ذکر است؛ در این مراسم از ۱۶ خانواده شهید،جانباز و پیشکسوت دفاع مقدس نیرو های مسلح استان به مناسبت سوم خرداد، روز آزاد سازی خرمشهر تجلیل شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز