جواد قناعت:استان نیازمند توجه ویژه دولت به مباحث زیرساختی است

۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۰۸:۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۳۳۵۱۱۳
جواد قناعت:استان نیازمند توجه ویژه دولت به مباحث زیرساختی است
استاندار خراسان جنوبی گفت: مسایل زیرساختی در خراسان جنوبی از اهمیت زیادی برخوردار است و برای تکمیل زیرساخت‌های مختلف نیازمند نگاه ویژه دولت هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ دکتر قناعت با بیان این مطلب در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهور و ستاد تنظیم بازار استان با حضور سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: شهریور ۱۴۰۰ شاهد سفر رئیس جمهور به استان بودیم که آثار و برکات بسیار زیادی به همراه داشت.
وی با بیان اینکه در این سفر از تمامی ردیف‌های مشخص شده قانون بودجه اعتباراتی به استان اختصاص یافت، افزود: تاکنون یک پنجم کل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان تخصیص پیدا کرده و بصورت نقدی به دستگاه‌های اجرایی رسیده است.
استاندار ادامه داد: در فضای کنونی کشور و با شرایط اقتصادی موجود، تزریق این حجم از اعتبارات کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است که جای تقدیر از رئیس جمهور و هیئت وزیران دارد.
قناعت تصریح نمود: تفاوت خراسان جنوبی با سایر استان‌های برخوردار این است که گفتمان استان‌های برخوردار بحث‌های توسعه‌ای است اما استان‌های کم برخورداری همچون خراسان جنوبی به دنبال مسایل زیرساختی هستند.
وی با ابراز امیدواری از اینکه خراسان جنوبی در دور دوم سفر رئیس جمهور، ویژه دیده شود، تأکید کرد: مدیران استانی برای متمم مصوبات سفر اول جلسه ای اضطراری به صورت ویژه برگزار کنند تا اعتبارات مورد نیاز با برنامه ریزی صحیح احصا و اعلام شود.
به گفته وی؛ موارد مربوط به راه آهن بیرجند- یونسی ، انتقال آب از دریای عمان و دیگر مسایل نیز مجدد در مرکز و با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز