پیاده روی اربعین خنثی کننده توطئه‌های دشمن برای اسلام زدایی است

۱۴۰۱/۰۳/۲۴ - ۱۲:۱۹:۴۷
کد خبر: ۱۳۳۹۲۶۶
پیاده روی اربعین خنثی کننده توطئه‌های دشمن برای اسلام زدایی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: پیاده روی اربعین، خنثی کننده توطئه ‌های دشمن برای اسلام زدایی است.

به گزارش خبرنگارسیاسی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ طالبی با بیان این مطلب در همایش موکب داران استان، خاطرنشان کرد: پیاده روی اربعین، نشانگر حرکت بزرگ مردمی برای زنده نگاه داشتن فرهنگ شهادت است.
وی با تأکید بر این که این همایش عظیم، نشان دهنده عشق و ایمان به خداوند و اهل بیت(ع) است، اظهار داشت: عاشقان اباعبدلله الحسین(ع) برای زنده نگهداشتن شعائر بزرگ الهی و فرهنگ شهادت، مسافتی طولانی را با پای پیاده و با تحمل زحمات بسیار طی می کنند.
معاون استاندار با اشاره به اینکه انجام این حرکت در راستای زنده نگهداشتن اسلام است، متذکر شد: دشمنان با تبلیغات زیادی که علیه نظام جمهوری اسلامی انجام می‌دهند، درصدد هستند که اسلام زدایی و شیعه زدایی را در جامعه نهادینه کنند اما با انجام حرکت بزرگ پیاده روی اربعین همه این توطئه‌ها، نقش بر آب می‌شود.
طالبی تصریح نمود: حرکت بزرگ پیاده روی اربعین، در واقع آب سردی بر این خدعه دشمنان است که عزت اسلام را در جهان سبب شده و در اذهان مردم و جوانان در سال‌های آینده، یادآور شهادت، ایثار و مقاومت امام حسین (ع) و یاران با وفایش خواهد بود.
وی با اشاره به فلسفه گرامیداشت اربعین حسینی (ع) اذعان داشت: خدمات رسانی به زائران حسینی (ع) کاری بسیار سخت و طاقت فرساست که خادمان اباعبدالله الحسین (ع) تنها به عشق آن حضرت این کار را انجام می‌دهند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز