۵۲ واحد صنفی متخلف از ابتدای طرح مردمی سازی یارانه ها در قزوین پلمب شد

۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۰۹:۲۴:۰۴
کد خبر: ۱۳۴۱۳۶۰
۵۲ واحد صنفی متخلف از ابتدای طرح مردمی سازی یارانه ها در قزوین پلمب شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: ۵۲واحد صنفی متخلف از ابتدای طرح مردمی سازی یارانه ها به علت گرانفروشی، احتکار،کم فروشی و استنکاف از اجرای حکم در استان پلمب شدند‌‌.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علیرضا حسن پور در این باره اظهار کرد:  در راستای اجرای طرح ویژه استفاده از اختیارات جدید حاصل از مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا این اداره کل با رعایت قوانین نسبت به اجرای این طرح اقدام کرده وبا واحدهای صنفی که از شرایط حاضر سو استفاده کرده و سبب گرانی خود سرانه کالاها شده اند بشدت برخورد می کند .

وی با تاکید بر تشدید نظارت ها بر بازار استان، اظهار داشت: مردم باید حاصل عملکرد تعزیرات حکومتی را حس کرده و متخلفان نیز به سزای اعمال خود رسیده و به مردم معرفی شوند.

حسن پور با اشاره به اینکه بیشترین تخلفات صنفی مربوط به نانوایان است، بیان کرد: 16 خبازی  متخلف تاکنون پلمپ شده و 15 واحد صنفی بعلت استنکاف از اجرای حکم تعطیل شده اند از جمله اقدامات در این خصوص بوده که با توجه به اعلام مشکلات گرانفروشی در برخی واحدهای عرضه نان فانتزی، بازرسی ونظارت بر این واحدها تشدید شده است.

وی اظهار داشت: مردم با ارائه گزارش‌های تخلف، می‌توانند در امر بازرسی و شناسایی واحدهای متخلف به ما کمک کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: با اجرای طرح ویژه استفاده از اختیارات جدید مصوب سران قوا در استان، اصناف متخلف و فرصت‌طلب با نصب بنر تخلف بر درب واحد صنفی آن ها، به مردم معرفی می‌شوندکه از اهم این اقدامات می توان به نصب 4 بنر در فروشگاههای زنجیره ای و بنکداری ها اشاره کرد.

حسن پور یاد آور شد: در شرایط  حاضر رضایتمندی مردم برای ما مهم است و به همین منظور نظارت بر بازرسی توسط تمامی دستگاههای نظارتی بصورت روزانه انجام می شود و در برخورد با واحد‌های متخلف کوتاه نخواهیم آمد . فروشگاه‌های بزرگ و کوچک موظف اند نرخ مصوب را برای عرضه کالا اعمال کنند و در صورت تخلف در کمترین زمان  و با تشدید مجازت ها برخورد قانونی می شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز