پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در شصت کلا گرگان

۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۱:۳۸:۰۶
کد خبر: ۱۳۴۵۰۰۶
پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در شصت کلا گرگان
دادستان گرگان گفت: از ساخت و ساز غیرمجاز در ۲۱ هزار مترمربع از زمین های کشاورزی و باغی شصت کلای گرگان پیشگیری به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمود اسپانلو اظهار کرد: در ادامه تلاش های دادگستری گلستان برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، امروز 22 بنا در شهرستان گرگان تخریب شد .

دادستان  مرکز استان گفت: این بنا ها به صورت غیرمجاز در زمین های کشاورزی شصت کلای گرگان  در حال ساخت بود که با حضور نماینده دادستان تخریب شد .

محمود اسپانلو افزود: 7 مورد از بناها با رای قلع و قمع آن در دادگاه قطعی شده بود و بقیه این بنا ها نیز در حال ساخت و نیمه ساز بود که در راستای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری زمین های کشاورزی و باغی تخریب شد .

دادستان اسپانلو گفت: با اجرای این طرح در مجموع از تغییر کاربری حدود 21 هزار مترمربع زمین کشاورزی جلوگیری شد .

دادستان مرکز استان با بیان این که دستگاه قضایی در زمینه پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز مصمم است گفت: تغییر کاربری زمین های کشاورزی ، امنیت غذایی کشور را با چالش های جدی مواجه می کند .

اسپانلو  با بیان این که پیشگیری از ویلاسازی های غیرمجاز در دستور کار دادستان های سراسر استان قرار دارد از مردم خواست: با ویلاسازی در زمین های کشاورزی و باغی ، سرمایه خود را هدر ندهند.

انتهای پیام

 

نظر شما