برگزاری نشست برنامه ریزی برنامه‌های گرامیداشت دهه امامت و ولایت در خراسان جنوبی

۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۰۹:۲۱:۲۴
کد خبر: ۱۳۴۶۸۲۸
برگزاری نشست برنامه ریزی برنامه‌های گرامیداشت دهه امامت و ولایت در خراسان جنوبی
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های دهه امامت و ولایت گفت: با توجه به اهمیت دهه ولایت و امامت، بر برگزاری مطلوب برنامه های فرهنگی، ورزشی و جوانان در سطح استان تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، با حضور محمد حسین خسروی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، قناد معاون امور جوانان، اسلامی معاون توسعه امور ورزش، هزاری معاون توسعه منابع و پشتیبانی و علی نظامی رییس اداره امور فرهنگی و تربیتی اداره کل، جلسه برنامه ریزی برای برگزاری مطلوب برنامه های دهه امامت و ولایت (قربان تا غدیر) برگزار شد.
خسروی با اشاره به اهمیت اعیاد قربان و غدیر خاطرنشان کرد: دهه امامت و ولایت از مهم‌ترین مناسبت‌های مذهبی است و بر همین اساس سازمان های مردم نهاد جوانان، هیات های ورزشی و ادارات شهرستان ها با توجه به رسالت فرهنگی خود، برای حفظ و ترویج شعائر اسلامی خصوصا در این دهه با تمام ظرفیت و امکانات خود در کنار سایر دستگاه‌های متولی قرار خواهند گرفت.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان تعظیم شعائر الهی را اولین وظیفه متولیان گرامیداشت غدیر در دهه ولایت دانست و تصریح کرد: فاصله زمانی عید قربان تا عید سعید غدیر، ایام بسیار مبارکی بوده و از جایگاه بسیار ویژه ای در روایات ائمه معصومین علیهم السلام برخوردار است.
این ایام نورانی که به نام دهه ولایت نام گذاری شده است و در این دهه از حیث فرهنگی و ورزشی، با برگزاری جشن ها، مسابقات و جشنواره های ورزشی، و همچنین اقدامات فرهنگی با محوریت هیات های ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در سطح استان و زورخانه ها به موضوع مهم ولایت پرداخته شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز