دیدار نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان با رئیس جمهور

۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۱:۳۲:۵۶
کد خبر: ۱۳۵۹۰۴۹
دیدار نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان با رئیس جمهور
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در دیدار مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با رئیس جمهور مسائل و مشکلات استان و حوزه انتخابیه خود را به رئیس جمهور منتقل کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی،  حجت الاسلام نصیرایی در دیدار مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با رئیس جمهور به بیان مسائل و مشکلات استان و حوزه انتخابیه خود پرداخت. 

نماینده مردم ۴ شهرستان غرب استان و رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در این دیدار که نمایندگان و استانداران استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی حضور داشتند؛ خواستار تمرکززدایی و افزایش اختیارات تقسیم اعتبارات از جمله اعتبارات محرومیت‌زدایی به شورای برنامه‌ریزی استان خراسان جنوبی شد تا به این طریق عدالت بیشتری در ارائه خدمات به مردم صورت گیرد.

حجت الاسلام  نصیرایی ضمن قدردانی از تعامل  استاندار خراسان جنوبی با ارکان مدیریت استان؛ گفت: سفر‌ها و دیدار‌های مردمی رئیس جمهور موجب افزایش اعتماد عمومی و کاهش فاصله ملت و دولت شده و از طرفی تدابیر ارزشمند دولت آیت‌الله رئیسی با کشور‌های همسایه به تعاملات منطقه‌ای و اقتصادی قوت بخشیده است.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس همچنین خواستار تسریع در عملیات خط انتقال آب خلیج فارس و آغاز عملیات خط انتقال آب عمان به استان شد و این مساله را برای شرق کشور حیاتی برشمرد.

انتهای پیام

نظر شما