پیروزی با طعم صدرنشینی

۱۴۰۱/۰۵/۱۴ - ۲۰:۲۷:۵۱
کد خبر: ۱۳۶۰۴۵۳
پیروزی با طعم صدرنشینی
تیم فوتسال کراپ الوند با برتری مقابل فردوس قم به صدر جدول رده بندی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی ساعتی قبل با برگزاری هفت دیدار به پایان رسید که تیم کراپ نماینده استان میهمان فردوس قم بود.

در این دیدار که در سالن حیدریان قم برگزار شد ، نماینده استان در یک بازی حساس با دو گل مقابل فردوس قم میزبان خود به برتری برسد.

نیمه نخست این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید ، اما محمود خوراکچی سرمربی با تجربه و ارزشمند کراپ نشان داده که در نیمه دوم شاگردانش بازی به مراتب تاکتیکی و با نظمی را به نمایش می گذارند، در نیمه دوم کار را تمام کرد.

نیمه دوم بازیکنان کراپ بازی را در دست گرفتند و موفق شدند با دو گل مهران عالی قدر و شهاب طالبی دو گل را وارد دروازه تیم میزبان کنند و سه امتیاز ارزشمند این بازی را از آن خود کنند.

تیم فوتسال کراپ الوند با این نتیجه پس از برتری مقابل تیم های قند کاترین آمل ، فرش آرای مشهد ، فولاد زرند کرمان و گهر زمین سیرجان پنجمین پیروزی متوالی فصل خود را کسب کرد.

نماینده استان با این پیروزی با کسب ۱۵ امتیاز بالاتر از تیم های سن ایچ ساوه ، گیتی پسند اصفهان و مقاومت البرز به صدر جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز