دفاع از ارزش های انقلاب در چارچوب دستگاه تعلیم و تربیت / آموزش و پرورش باشگاه سیاسی افراد نیست

۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ۱۸:۲۶:۱۸
کد خبر: ۱۳۶۳۳۷۱
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت دفاع تمام قد از ارزش های انقلاب گفت: از ارزش‌های انقلاب اسلامی در چارچوب دستگاه تعلیم و تربیت دفاع می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علیرضا صیادی  در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه اظهار کرد: اجرای دقیق سند تحول بنیادین در مدارس استان به عنوان یکی از اصلی ترین اولویت های ما در امر آموزش و پرورش است.

وی افزود: در راستای اجرای سند تحول بنیادین قرارگاه‌های مختلفی را در نظر گرفته ایم و در راستای تحقق برنامه های بر اساس زمان بندی مشخص اقدام می کنیم.

وی توجه به نیروی انسانی در بدنه آموزش و پرورش را مورد تاکید قرار داد و افزود: نیروی انسانی به عنوان یکی از اصلی ترین ظرفیت های ما محسوب می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تکریم جایگاه معلمان را مورد تاکید قرار داد و افزود: تکریم و مانع زدایی از موضوعاتی است که به جد پیگیری می کنیم.

وی همچنین با اشاره به برخی از مشکلات در تامین زیر ساخت های مورد نیاز  گفت: ۳۹۰ مدرسه کانکسی در آذربایجان شرقی وجود دارد که تا سه سال همه آنها برچیده می‌شود.

صیادی خاطرنشان کرد: یک سری از این کانکس‌ها اجتناب ناپذیر است چراکه برخی روستاها پایدار نیستند و جمعیت آنها درحال تخلیه بوده یا سکونت در آنها فصلی است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی پرهیز از سیاسی کاری در بدنه آموزش وپرورش را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: آموزش و پرورش باشگاه سیاسی افراد خاص نیست.

خبرنگار: اکبر بردباری

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز