معاون امور جوانان خراسان جنوبی:

سازمان های مردم نهاد بازوان توانمند دولت هستند

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۴:۵۸
کد خبر: ۱۳۶۳۷۳۴
سازمان های مردم نهاد بازوان توانمند دولت هستند
در دوره توانمندسازی سازمان های مردم نهاد جوانان خراسان جنوبی عنوان شد :سازمان های مردم نهاد بازوان توانمند دولت هستند

به گزارش خبرنگار جوانان خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، مهدی قناد معاون امور جوانان اداره کل ضمن عرض تبریک و  گرامیداشت ۲۲ مرداد روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی گفت : خراسان جنوبی خاستگاه افراد و اندیشه های بزرگ است که با مشارکت و همراهی سمن ها می توانند به خوبی در استان و کشور بدرخشند .

وی افزود : سازمان های مردم نهاد به واسطه اعتبار اجتماعی که دارند، نقش موثری در فرهنگ سازی در جامعه دارند که باید از این نقش به درستی استفاده کنند .

قناد ادامه داد : برنامه ریزی برای جوانان به عنوان سرمایه های جامعه و آینده سازان این مرز و بوم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ، بر همین اساس امیدواریم تمامی مسایل و مشکلات از پیش روی سازمان های مردم نهاد و جوانان برداشته و مسئولین هم در زمینه های مختلف و فراهم کردن شرایط مناسب برای رشد آنها در عرصه های مختلف کمک نمایند .

 وی با بیان این که اداره کل ورزش و جوانان بیشترین حمایت را از سمن های استان دارد گفت : سازمان های مردم نهاد ما ، عزیزانی هستند که به صورت داوطلبانه و بسیار خوش فکر جهت انجام امور خیریه و خداپسندانه دارند فعالیت می کنند .

وی در پایان افزود : جامعه هدف سازمان های مردم نهاد جوانان می توانند در کارگاه های پیش از ازدواج به مدت ۱۶ ساعت به صورت رایگان شرکت و گواهینامه دریافت کنند 

انتهای پیام

نظر شما