قناعت: اجلاسیه ملی جهادگران یک همایش کلیدی و مهم برای استان است

۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۱۸:۵۶:۴۱
کد خبر: ۱۳۶۵۷۷۰
قناعت: اجلاسیه ملی جهادگران یک همایش کلیدی و مهم برای استان است
استاندار خراسان جنوبی از اجلاسیه ملی جهادگران به عنوان یک همایش کلیدی، حساس و مهم برای استان یاد کرد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ دکتر قناعت با بیان این مطلب در نشست بررسی آخرین اقدامات در زمینه برپایی «اجلاسیه ملب جهادگران» که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، ائمه جمعه و فرماندار شهرستان فردوس، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری فردوس برگزارشد، خاطرنشان کرد: از آن جایی که محور کار در این اجلاسیه، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، لذا از قداست خاصی برخوردار می باشد. 

وی با تأکید بر این که میزبانی این اجلاسیه، افتخار بزرگی برای استان است، تصریح کرد: برای این که شیرینی این کار بزرگ، کام مردم استان و شهرستان را شیرین کند و ماندگار شود، لازم است که برنامه ریزی منسجم و هدفمندی برای برگزاری همایش صورت گیرد. 

استاندار، ضمن تشریح تکالیف و وظایف دستگاه های مختلف در این اجلاسیه، متذکر شد: انتظار این است که در انجام مقدمات برپایی این همایش از حالت صرف اداری خارج شده و همه دستگاه ها به صورت جهادی و دلسوزانه پای کار بیایند. 

قناعت بر تعامل، هماهنگی و انسجام دستگاه ها در انجام کار های مربوط به اجلاسیه تأکید کرد. 

وی با اشاره به حضور مهمانان ویژه در این اجلاسیه، گفت: باید با برنامه ریزی جامع از فرصت حضور مهمانان این مراسم به خوبی برای استان استفاده کنیم. 

استاندار بر تبیین موضوع برگزاری اجلاسیه با استفاده از فرصت رسانه ها تأکید کرد و گفت: اجلاسیه، نیاز به اطلاع رسانی وسیع و در شأن جایگاه مقام عظمای ولایت، مردم انقلابی و گروه های جهادی دارد. 

قناعت با اشاره به برنامه هایی که در این راستا در صدا و سیمای استان شروع شده، تصریح کرد: لازم است رسانه ها به طور جدی به این موضوع ورود کرده و از ظرفیت فضای مجازی هم باید به خوبی استفاده شود. 

وی با ذکر این نکته که در این اجلاسیه، مبدأ یک حرکت مهم و آغاز به کار گروه های جهادی در کشور تعیین می شود، گفت: خراسان جنوبی باید برای برپایی این اجلاسیه که در آن کتاب حضرت آقا(مدظله العالی) رونمایی می شود، به خود ببالد. 

به گفته وی؛ این مراسم، اتفاقی بزرگ در تاریخ استان است که آورده های فراوانی برای خراسان جنوبی و شهرستان فردوس به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

خبرنگار :مرضیه شهریاری

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز