راه اندازی ۳۵موکب زائران اربعین حسینی در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۰۹۹۰
راه اندازی ۳۵موکب زائران اربعین حسینی در کهگیلویه و بویراحمد
در نشست ستاد اربعین استان از راه اندازی ۳۵ موکب پذیرایی از زائران خبر داده شد تا مشخص شود زوار استان از چه روزی به سمت کربلا حرکت می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کهگیلویه و بویراحمد؛ در این نشست از ابتدا مسئولیت های سازمانها در هر کمیته مشخص شد شهامت مسئول کمیته زیر ساخت ستاد اربعین با اشاره به اینکه محل استقرار موکب استان در مرز شلمچه مشخص شده است گفت: اماده سازی موکب استان به صورت ۳ شیفت در حال انجام و تجهیز است که ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام ، بستر سازی ، سایبان ها و انچه که برای زوار لازم است در حال راه اندازی است. نیکروز در این نشست با اشاره به اینکه ۳۵ موکب در استان آماده سازی می شود گفت: یک موکب مرکزی در مرز شلمچه ، چند موکب. در مسیر کربلا و مواکبی در راه های استان تمهید شده است. وی ابراز داشت زمان حرکت زوار استان از ۱۰ صفر تا ۲۳ صفر اعلام شده است.

شاهینی نماینده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست و مسئول کمیته امنیتی گفت: در بحث مسائل امنیتی با توجه به اتفاقات کشور عراق و نشست های وزارت کشور خروج از مرز ها به روال عادی برگشته است. وی ابراز داشت: از سال های گذشته نواقصاتی در موکب داری وجود داشت که تلاش شد تا امسال این نقص ها رفع شود. شاهینی خاطر نشان کرد: با پشتیبانی همه کمیته ها سعی می شود از زائران در همه مسیرها پشتیبانی خوبی شود. مسئول کمیته امنیتی ستاد اربعین استان از تامین تجهیزات غذایی و پشتیبانی سرمایشی مواکب خبر داد و گفت: تامین و تمهیدات امنیتی در مسیر های داخلی و بعد از مرز در دستور کار قرار گرفته و از طریق صدا و سیما اطلاعیه های امنیتی اطلاع رسانی می شود. شاهینی گفت: اقلام گمشده و افراد گمشده در مسیر می توانند به مواکب تعیین شده در مسیر رجوع داده و این موضوع باید به زائران استان اطلاع رسانی شود تا زوار بدانند باید به کجا مراجعه کنند

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز