آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۱۴:۰۶:۴۷
کد خبر: ۱۳۷۸۳۱۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۲۶ شهریور ۱۴۰۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه وبویراحمد گفت: در 24 ساعت گذشته یک نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست داده و شمار قربانیان این بیماری درکهگیلویه وبویراحمد به1149 نفررسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمد غلام نژاد تصریح کرد: هم اکنون 38 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که9نفر مبتلای قطعی و 3 نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

غلام نژاد اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید 19در کهگیلویه و بویراحمد 99هزار201نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی با اشاره به آزمایش‌های انجام شده دراستان طی 24 ساعت گذشته تصریح کرد: از 109نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های پی سی آر و رپید تست است 18درصد موارد مثبت بودند.

غلام نژاد با بیان اینکه آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان روزانه در حال افزایش است گفت: پیش بینی می شود طی روز‌های آینده آمار بیماران بدحال و مرگ‌های ناشی از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: توصیه می‌شود افراد در صورت داشتن هر گونه علائم بیماری کرونا به پزشک مراجعه و مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از انتقال بیماری این بیماری به دیگر اعضاء خانواده و دیگران را داشته باشند.

غلام نژاد مهمترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به کرونا را رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و خودداری از عادی انگاری این بیماری دانست و اضافه کرد: مردم استان برای پیشگیری از ابتلا و کاهش مرگ میر ناشی از کرونا و ایجاد ایمنی در برابر این بیماری خطرناک و همه گیر واکسیناسیون خود را تکمیل و دُز یادآور را حتما تزریق کنند.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز