ضرورت تبیین فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جوان

۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۲:۲۰:۲۵
کد خبر: ۱۳۷۹۴۷۲
ضرورت تبیین فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جوان
فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد گفت: تبیین و انتقال صحیح فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سرهنگ حسین انوری ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهارداشت: دوران دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین صحنه‌های پیش روی ملت ایران بود و افتخار این دوران را مرهون رشادت‌های رزمندگان جنگ هستیم.

وی با تاکید بر اهمیت الگوسازی از ظرفیت‌های بالای دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: با توجه به اینکه نسل جدید مدیریت کشور را در آینده به عهده دارند، وظیفه اصلی ما انتقال صحیح فرهنگ ایثار و شهادت به نسل نوپا و جوان است.

فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس، از برگزاری ۳۶ برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس خبر داد.

وی به برگزاری برنامه‌های تأثیر گذار در هفته مقدس اشاره کرد و گفت: همایش پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، رژه حماسی نیروهای مسلح و ۸ گروهان از بسیجیان، غبارروبی و عطر افشانی با حضور اقشار مردم و بسیجیان و خانواده شهدا اجرایی می‌شود.

انوری خاطرنشان کرد: حضور در نماز عبادی، سیاسی جمعه، همایش سرباز تراز انقلاب اسلامی، نشست‌های بصیرتی با موضوع جهاد تبیین، سرکشی از خانواده معظم شهدا و جانبازان، برگزاری یادواره شهدا، پیاده روی خانوادگی، محفل انس با قرآن، توزیع بسته‌های معیشتی و دیدار با ائمه جمعه از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز