استاندار خراسان جنوبی: حساب مردم از اغتشاشگران جداست

۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۰۹:۲۰:۵۶
کد خبر: ۱۳۸۰۴۴۰
استاندار خراسان جنوبی: حساب مردم از اغتشاشگران جداست
استاندار خراسان‌ جنوبی گفت: حساب مردم از اغتشاشگران جداست

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ قناعت با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایسنا در حاشیه تظاهرات مردمی علیه اغتشاشات اخیر در بیرجند، به تشریح مواضع مردم در اغتشاشات اخیر پرداخت و تصریح کرد: امروز حضور مردم انقلابی در سراسر کشور نشان دهنده انزجار و برائت از این اراذل و حمایت از انقلاب و نظام است.

وی متذکر شد: هر اتفاق و پدیده‌ای که رخ داد باید عقلاً و منطقاً صبر پیشه کرد تا تمامی ابعاد آن مشخص شود. 

استاندار با تأکید بر اینکه متولیان امر نیز نباید در هر واکنشی سریع موضع بگیرند، خاطرنشان کرد: موضوع اخیر نیز به همین شکل بود؛ باید صبر می‌شد تا ابعاد آن مشخص شود؛ لذا زود قضاوت  کردن کاری علمی و منطقی نبود. 

قناعت با ذکر این نکته که بحث مردم از اراذل و اوباش و  کسانی که تخریب می‌کنند، جداست، گفت: مردم طرفدار نظام و وفادار به نظام بوده و همچنان پشتیبانی خود را نسبت به نظام و انقلاب و آرمان‌های نظام دارند. 

وی افزود: ایران اسلامی با اهل بیت(ع)، اسلام، قرآن و مسجد گره خورده؛ مگر می‌شود کسی مسجد و قرآن را آتش بزند و مردم گله مند نباشند و موضع نگیرند. 

استاندار اظهار داشت: درست است مردم در مواردی نقد دارند و گله‌مند هستند، اما خون و پوست مردم ایران به اهل بیت(ع) و مساجد گره خورده و بحث بخش جزئی از معترضین که احتمالاً از طریق سرویس‌های جاسوسی حمایت می‌شوند و قرآن و مسجد را آتش می‌زنند، از مردم جداست. 

قناعت تصریح کرد: حضور امروز مردم انقلابی در سراسر کشور نشان دهنده انزجار و برائت از اراذل و اوباش و نیز حمایت از انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز