استاندار خراسان جنوبی: اقتدار نظام از برکت خون شهداست

۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۱۲:۲۳:۱۵
کد خبر: ۱۳۸۰۸۸۹
استاندار خراسان جنوبی: اقتدار نظام از برکت خون شهداست
استاندار خراسان جنوبی گفت: پابرجایی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی از برکت خون شهداست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ دکتر قناعت با بیان این مطلب در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید یوسفی در بیرجند، خاطرنشان کرد: کشور و نظام ما، مدیون خون شهداست. 

وی تصریح کرد: ملت، جوانان خود را به قربانگاه فرستادند تا انقلاب پیروز شود، بعد عزیزان خود را در عرصه‌های مختلف به میدان فرستادند تا نظام حفظ شود. 

به گفته وی؛ در شرایط فعلی هم که دشمن در حال جنگ نرم و شناختی است، باز هم این مردم هستند که در مقابل همه نیرنگ ها ایستاده اند. 

استاندار متذکر شد: با همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد و نقدهایی که به این مشکلات هست، مردم که برای پیروزی انقلاب جوانان خود را تقدیم کرده اند، اصل نظام را قبول دارند. 

قناعت ادامه داد: هر چند صباحی به واسطه تشییع پیکر شهید عزیزی، این نکته به همه ما یادآوری می شود که این انقلاب چه مسیری را طی کرده و چه خون هایی برای حفظ آن ریخته شده است. 

وی با تأکید بر این که یاد و خاطره شهدا را باید زنده نگهداریم، گفت: راه آنها، بصیرت و تبیین است. 

استاندار خاطرنشان کرد: مشکلات عدیده و بسیار بزرگ کشور های پیشرفته به خاطر دیکتاتوری رسانه ای، هرگز منعکس نمی شود، اما کوچکترین مشکل در کشور ما چند صد برابر می گردد. 

قناعت تصریح کرد: این وظیفه ماست که با پیروی از شهدا، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با بصیرت افزایی و دشمن شناسی، فتنه ها را بشناسیم. 

وی بر کارآمدی مسئولان و کار آنها برای نظام و در راستای خدمت به مردم تأکید کرد. 

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز