رضایت استاندار خراسان جنوبی از اجرای موفق برنامه های هفته دولت

۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۸:۱۸:۲۳
کد خبر: ۱۳۸۲۱۷۲
رضایت استاندار خراسان جنوبی از اجرای موفق برنامه های هفته دولت
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از رضایت استاندار از اجرای موفق برنامه های هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ علیرضا عباس زاده با بیان این مطلب در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت استان خاطرنشان کرد: در سال اول آغاز به کار دولت سیزدهم برنامه های هفته دولت توانست دستاورها و خدمات دولت را به خوبی به اطلاع مردم برساند.

عباس زاده تأکید کرد: ستاد بزرگداشت هفته دولت استان با فعالیت کمیته های ۱۴ گانه شکل گرفت که به نظر اینجانب و تأیید استاندار برنامه های کمیته ها در مجموع رضایت بخش بوده است.

به گفته وی؛ دولت سیزدهم در یکسال گذشته در حوزه های مختلف اتفاقات ارزشمندی رقم زده که توانستیم آنها را به درستی به اطلاع مردم برسانیم.

معاون استاندار تصریح نمود: استان خراسان جنوبی توانست در جشنواره شهید رجایی به عنوان یکی از استان های برتر معرفی شود که خود نشان از همکاری، همیاری و همدلی مجموع دستگاه های اجرایی استان می باشد.

به گفته وی؛باید ساختار ستاد بزرگداشت هفته دولت جهت استفاده در هفته های دولت و دهه های مبارک فجر آتی حفظ شود.

وی متذکر شد: فعالیت های صورت پذیرفته در کمیته ها باید جهت بهره گیری در سال های بعد توسط کمیته های کمیته اطلاع رسانی و تولید محتوا مستند سازی شود زیرا در طول سال و سالیان آینده کاربرد دارد و می توان از آن جهت آماده سازی گزارش عملکرد سال های بعد، گزارش جامع پایان دولت و...بهره برد.

عباس زاده افزود: برنامه های برگزار شده در طول هفته دولت باید آسیب شناسی شده و نقاط ضعف و قوت احتمالی آن مورد بررسی قرار گیرد تا برنامه های مشابه در سال های بعد از کیفیت بهتری برخوردار شوند.

وی، تکلیف اداره کل بازرسی استانداری را نیز ارائه بازخوردهای مثبت و منفی برنامه های هفته دولت در بین مردم عنوان نمود.

معاون استاندار اظهار داشت: امسال کار گازرسانی به روستاها به اتمام رسید و پیرو آن کل جمعیت شهری و روستایی استان گازدار شدند و در آینده نزدیک نیز گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی و شهرک های صنعتی استان به اتمام می رسد و این در حالیست که دو سال قبل شاخص گازرسانی روستایی در سی درصد بوده است.

عباس زاده افزود: عملکرد موفق گاز رسانی در استان موجب شد گاز رسانی به چند شهر سیستان و بلوچستان نیز به شرکت گاز استان خراسان جنوبی واگذار شود .

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم مشابه آن چه در گازرسانی رقم خورد، در دیگر شاخصه های توسعه ای نظیر تأمین فضای آموزشی و آبرسانی به روستاهای استان نیز به توفیق برسیم.

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز