امام جمعه موقت بیرجند: جواب مردم به اغتشاشات نشان از حمایت مردم از ولایت فقیه است

۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۸:۲۰:۰۷
کد خبر: ۱۳۸۲۱۷۳
امام جمعه موقت بیرجند: جواب مردم به اغتشاشات نشان از حمایت مردم از ولایت فقیه است
امام جمعه موقت بیرجند گفت: در فتنه اخیر، مردم نشان دادند به ولایت فقیه تکیه کردند و با حضور در صحنه‌های باشکوه، مدافع انقلاب و نظام هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: دشمنان در حوادث اخیر، سوء استفاده کردند و به بهانه فوت خانم مهسا امینی، میلیارد‌ها تومان به اموال خصوصی و عمومی خسارت زدند و جان ده‌ها نفر را به خطر انداختند.


حجت الاسلام مختاری گفت: عقل و شرع حکم می‌کند در حوادث اخیر به درستی بیندیشیم و با بررسی آن، به نقاط ضعف و قوت مان دست یابیم.


امام جمعه موقت بیرجند با بیان این که، مردم ایران به دنبال آشوب و اغتشاش نیستند افزود: با وجود مشکلات، مردم ایران، در هر زمانی، مطالبات شان را با آرامش مطرح می‌کنند و این، منافقین، تجزیه طلب‌ها و غرب گرایان هستند که بدنبال ایجاد فتنه و آشوب در کشورند.


حجت الاسلام مختاری با بیان این که دشمنان با فضای مجازی قصد ضربه به کشور را دارند افزود: یکی از مهم‌ترین درخواست‌های مردم، راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است تا از این طریق جامعه صدمه نبیند.


امام جمعه موقت بیرجند بر ترویج مسائل فرهنگی تاکید کرد و گفت: نهاد‌های فرهنگی تلاش کنند تا معارف دین در جامعه نهادینه شود.


حجت الاسلام مختاری از قوه قضاییه هم خواست با اراذل و اوباش که در آشوب‌ها جان مردم و ماموران نیروی انتظامی را به خطر انداختند برخورد جدی کند.


امام جمعه موقت بیرجند ۱۳ مهر روز نیروی انتظامی را هم یادآوری کرد و افزود: نیروی انتظامی با ایمان و اخلاق و مردمداری در راه خدمت به کشور و انقلاب تلاش کنند و قطعا مردم آنان را تنها نخواهند گذاشت.

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز