با حضور استاندار خراسان جنوبی جلسه بررسی آخرین وضعیت دانشگاه های استان برای شروع سال تحصیلی برگزار شد

۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۱:۴۱:۲۶
کد خبر: ۱۳۸۲۲۸۹
با حضور استاندار خراسان جنوبی جلسه بررسی آخرین وضعیت دانشگاه های استان برای شروع سال تحصیلی برگزار شد
جلسه بررسی آخرین وضعیت دانشگاه های استان برای شروع سال تحصیلی با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ دکتر قناعت در این جلسه که با حضور رؤسای دانشگاه های استان همراه بود، بر هم افزایی دانشگاه در تأمین نیاز دانشجویان در سال تحصیلی پیش رو تأکید کرد.

وی با اشاره به این که کلاس های درس دانشگاه ها ، بعد از دو سال وقفه، امسال به شکل حضوری برگزار می شود، تصریح کرد: به جهت فصل جدیدی که در آموزش آغاز شده، باید با هماهنگی و تعامل شرایط را برای حضور هر چه بهتر دانشجویان در کلاس های درس فراهم نماییم.

استاندار با مطلوب خواندن شرایط در اغلب دانشگاه های استان، اظهار داشت: یک دو مورد از دانشگاه های استان به جهت افزایش نرم پذیرش دانشجو در ترم جدید  تحصیلی در بحث تأمین خوابگاه با مشکل مواجه هستندو ظرفیت های موجود در اختیارشان، تکافوی نیاز دانشجویان جدید را نمی کند.

قناعت ادامه داد: طی چندین جلسه که به منظور هماهنگی بین دانشگاه ها صورت گرفت، مقرر شد؛ مشکلات این دانشگاه ها با تعامل و هم افزایی مرتفع گردد.

وی متذکر شد: با وجود کار تیمی و برنامه ریزی برای همپوشانی های لازم، در بحث برگزاری کلاس ها به صورت حضوری، ارائه خدمات در سلف سرویس ها، تأمین خوابگاه های مورد نیاز و ... در سال تحصیلی جدی مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام

خبرنگار: مرضیه شهریاری

نظر شما