استاندار خراسان جنوبی: راهپیمایی عظیم اربعین عامل وحدت بین صفوف مسلمین است

۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۹:۵۳:۰۶
کد خبر: ۱۳۸۲۸۸۵
استاندار خراسان جنوبی: راهپیمایی عظیم اربعین عامل وحدت بین صفوف مسلمین است
قناعت با بیان اینکه در زیارت اربعین در عتبات عالیات تمام مسلمان جهان از شیعه و سنی و حتی ادیان دیگر در راهپیمایی و زیارت شرکت می‌کنند، افزود: این برنامه های بزرگ و عظیم راهپیمایی اربعین در کشور عراق وحدتی را بین صفوف مسلمین ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ دکتر قناعت در برنامه بازدید از موکب اسکان زائران پاکستانی، ضمن خوشامد به زائران پاکستانی برای حضور در جمهوری اسلامی ایران و استان خراسان جنوبی گفت: شما جزو زائران و دوستداران واقعی اهل بیت(علیهم السلام) هستید که با طی کردن مسیری سخت طولانی برای زیارت اهل بیت(علیه السلام) آمدید.

وی اشاره به سختی های فراوان سفر زائران پاکستانی برای زیارت قبور ائمه اطهار(علیه السلام) در عراق و ایران، گفت: ما هر سال شاهد هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم پیاده روی و زیارت اربعین و عتبات عالیات در عراق هستیم.

قناعت با بیان اینکه در زیارت اربعین در عتبات عالیات تمام مسلمان جهان از شیعه و سنی و حتی ادیان دیگر در راهپیمایی و زیارت شرکت می‌کنند، افزود: این برنامه های بزرگ و عظیم راهپیمایی اربعین در کشور عراق، وحدتی را بین صفوف مسلمین ایجاد کرده است.

استاندار با بیان اینکه جهان اسلام منتظر منجی عالم بشریت است، گفت: رخدادهای بین المللی هم نشان دهنده وجود پدیده نو و جدید و ظهور حضرت حجت(عج) است.

قناعت با تأکید بر این که دشمنان جهان اسلام هیچ وقت بیکار نمی نشینند، متذکر شد: آمریکا و اسراییل خیلی امسال تلاش و برنامه ریزی کردند که جلوی مانور بزرگ جهان اسلام در مراسم اربعین را بگیرند، و در همین راستا هم در کشورهای اسلامی آمریکا دست به تحرکاتی زدند اما اینها چیزی نیست که وحدت بین مسلمین جهان را متزلزل کند. 

وی اظهار امیدواری کرد؛ مسلمانان جهان به فضل الهی از ظلم و ستم آمریکا و اروپا خارج شوند.

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز