سه امتیاز پرید/ فوتسالیست های کراپ بازی را واگذار کردند

۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۴۰۵۵۰۲
سه امتیاز پرید/ فوتسالیست های کراپ بازی را واگذار کردند
تیم فوتسال کراپ الوند بازی خانگی خود مقابل فرش آرای مشهد را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی لحظاتی قبل با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید که امروز روز خوبی برای کراپ الوند نماینده استان نبود.

تیم کراپ که از ساعت ۱۶ در سالن یادگار امام الوند به مصاف فرش آرای مشهد رفته بود، در پایان با نتیجه ۴-۲ بازی را واگذار کرد.

شاگردان رضا لک که برای صدرنشینی رقابت تنگاتنگی با مس سونگون ورزقان ، گیتی پسند اصفهان  و سن ایچ ساوه دارند، در این بازی علیرغم موقعیت های زیادی که روی دروازه تیم میهمان ایجاد کردند،  نتوانستند بیشتر از دو گل به ثمر برسانند.

تیم کراپ که در نیمه نخست با یک گل عقب افتاده بود، توانست گل خورده را توسط میثم خیام جبران کند تا دو تیم با نتیجه تساوی راهی رختکن شدند.

با آغاز نیمه دوم این بار هم فوتسالیست های کراپ سوار بازی شدند و موفق شدند گل دوم را به وسیله علیرضا جوان وارد دروازه تیم فرش آرا کنند.

3211

پس از این گل انتظار می رفت شاگردان لک در تیم کراپ عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارند و گل های بعدی را هم به ثمر برسانند،  اما در عمل این اتفاق رخ نداد و این فرصت در اختیار تیم فرش آرا قرار گرفت و توانستند گل تساوی را وارد دروازه کراپ کنند.

پس از این گل فوتسالیست های کراپ سراپا حمله شدند و در لحظاتی توانستند دو بار تیر دروازه فرش آرا را به لرزه درآورند، اما نتوانستند به گل برسند.

در دقایق پایانی تیم فوتسال کراپ الوند با اندیشه های رضا لک رو به پاور پلی آورد که در این راه موفق نبود و این بازیکنان فرش آرا بودند که توانستند از این فرصت به خوبی استفاده کنند و گل های سوم و چهارم را هم وارد دروازه کراپ کنند.

تیم فوتسال کراپ الوند با این نتیجه سومین باخت خود را پس از شکست مقابل تیم های مس سونگون و سن ایچ ساوه این بار مقابل فرش آرای مشهد متحمل شد.

نماینده استان با قبول شکست در این دیدار با اختلاف پنج امتیازی نسبت به مس سونگون با کسب ۳۴ امتیاز در رده دوم جدول چهارده تیمی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور قرار دارد.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز