دستگیری سارق دوربین‌های مداربسته در بیرجند

۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۲:۵۳:۰۴
کد خبر: ۱۴۰۵۸۹۳
دستگیری سارق دوربین‌های مداربسته در بیرجند
سارق دوربین‌های مداربسته در بیرجند به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی،  رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق دوربین‌های مداربسته خبر داد و گفت: متهم به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ کاظم صادقی افزود : در پی سرقت چند فقره دوربین مداربسته نصب شده در ورودی مغازه‌ها و اماکن خصوص بیرجند، پیگیری موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت : کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و استفاده از پایش‌های تصویری موفق شدند فردی که اقدام به این سرقت‌ها را داشت  شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی افزود: ماموران پس از شناسایی سارق با هماهنگی مقام قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از منزل متهم تعدادی دوربین مداربسته و تجهیزات آن راکشف کردند.

سرهنگ صادقی گفت : متهم در بازجویی‌های پلیسی به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد که در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است از مردم خواست در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک بلافاصله آن را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

 
 

 

نظر شما