برگزیدگان سی چهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۰:۰۴:۳۶
کد خبر: ۱۴۰۶۸۸۰
برگزیدگان سی چهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند
مرحله نهایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با رقابت هفت گروه نمایشی، ۱۳ آذرماه با معرفی برگزیدگان در یاسوج به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مرحله نهایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با رقابت هفت گروه نمایشی، ۱۳ آذرماه با معرفی برگزیدگان در یاسوج به کار خود پایان داد.

براساس رای هیات داوران سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی کهگیلویه و بویراحمد در بخش طراحی بروشور سید جمال الدین موسوی با نمایش " پدر هیچوقت ستاره را ندید " ، بخش چهره پردازی وحید محمد خانی و مسلم بزرگ زاده مشترکا برگزیده انتخاب شدند.

جایزه اول کارگردانی به حمید قیصر پور نمایش "مرگ در ماه اردیبهشت"، جایزه دوم به داوود پارسا نمایش "مادرم زری سر زا رفت" و جایزه سوم به مسلم بزرگ زاده نمایش "قبر کن" تعلق گرفت.

در بخش کودکان و خردسالان باران مهربانی با نمایش " پدر هیچوقت ستاره را ندید "و ابوالفضل پارسا با نمایش "مادرم زری سر زا رفت" هم انتخاب شدند.

خانم شکوفه هاشمی به عنوان بازیگر اول زن و احمد فرهادی و علی امامی به عنوان بازیگر اول مردم انتخاب شدند .

نمایش "مرگ در ماه اردیبهشت" به کارگردانی حمید قیصر پور و نمایش "مادرم زری سر زا رفت "به نویسندگی محمود خرم آزادی و به کارگردانی داوود پارسا به عنوان آثار برگزیده سی‎ و چهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد جهت شرکت در جشنواره تئاتر منطقه ای به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما