سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۰:۰۴:۰۵
کد خبر: ۱۴۰۶۸۸۲
سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از انتصاب امینی به عنوان سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت :در حکمی به امضای رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور ،آیت اله امینی به سمت سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان منصوب شد .

در حکم انتصاب امینی به سمت سرپرست هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی کهگیلویه وبویراحمد که به امضای رضا زارعی ،رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی کشور رسیده آمده است:

جناب آقای آیت اله امینی

به استناد نامه شماره 219/3/10044 تاریخ 1401/09/02 اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ،موجب این حکم ،جنابعالی از تاریخ 1401/9/2 به مدت چهار ماه به سمت سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد تا تشکیل مجمع منصوب می‌شوید.

 

انتظار می‌رود به استناد آیین نامه نحوه فعالیت هیات های ورزشی استانی و شهرستانی مصوب وزارت ورزش و جوانان (مصوب 1400/9/10 )به منظور تحقق اهداف هیات متبوع ، نسبت به اجرای امور ذیل اهتمام جدی معمول دارید.

 

اجرای تمام قوانین جاری اداره کل ورزش و وزارت ورزش و جوانان

اداره هیات کوهنوردی استان و شهرستان های تابعه

ثبت نام متقاضیان واجد شرایط پست ریاست هیات و برگزاری مجمع انتخاباتی در اسرع وقت با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان

رسیدگی به امور باشگاهها و دوره های آموزشی مطابق آیین نامه های فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی

رسیدگی به امور جاری هیات استان

امید است با توکل به خداوند متعال و با در نظر گرفتن اهداف ، ضوابط ،مقررات و خط مشی فدراسیون با به کارگیری نیروهای متعهد،متخصص و توانمند در انجام امور محوله موفق و موید باشید

رضا زارعی

رئیس فدراسیون کوهنوردی وصعود های ورزشی

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز