۶ محموله چوب و زغال قاچاق در شهرستان باشت کشف و ضبط شد

۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۲۰:۴۵:۵۷
کد خبر: ۱۴۰۷۲۷۷
۶ محموله چوب و زغال قاچاق در شهرستان باشت کشف و ضبط شد
عبدی سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان باشت از کشف و ضبط ۶ محموله چوب و زغال قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ عبدی سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان باشت گفت: درراستای حفاظت ازجنگلها وجلوگیری از قاچاق چوب در این شهرستان، در بازرسیها در یک هفته گذشته، شش محموله قاچاق چوب و زغال کشف و ضبط شد.

محراب عبدی سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان باشت بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود : این محموله‌ها در حوزه خامی، بیدک و پیچاب این شهرستان بارگیری شده بود.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان باشت با بیان اینکه قاچاقچیان چوب و زغال از طریق محورهای مواصلاتی، این محموله‌ها را به استان‌های همجوار منتقل می‌کنند، تصریح کرد : در بازرسی‌ها و در راستای مبارزه با قاچاق چول و زغال در این شهرستان، چهار تن محموله چوب بلوط قاچاق، ۱۳۰ کیلوگرم زغال و ۱۰ درختچه رملک در این شهرستان توقیف شد.

وی بیان کرد : در این راستا ۶ متخلف شناسایی و ۶ دستگاه خودرو نیز توقیف و یک دستگاه اره برقی کشف شد.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان باشت اظهار داشت: این محموله‌ها در شش دستگاه نیسان و خودرو وانت پیکان بارگیری شده بود که پس از بررسی و اطمینان از قاچاق بودن آن با حکم دادستان این شهرستان، محموله‌ها توقیف شد و جریمه قاچاق چوب به ازای هر کیلوگرم هیزم تر یک میلیون و ۷۰۰ هزار ریال، هیزم خشک یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و هر کیلوگرم زغال نیز سه میلیون ریال جریمه می‌شوند.

شهرستان باشت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز