با کراپ چه کردید/ زمین گیر شدن در راه قهرمانی

۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۷:۲۲:۵۱
کد خبر: ۱۴۰۷۲۸۶
با کراپ چه کردید/ زمین گیر شدن در راه قهرمانی
تیم فوتسال کراپ الوند در ادامه مسابقات لیگ برتر بازی را با فولاد زرند واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا ازقزوین؛ روزهای تیره و تار کراپ در راه کسب عنوان قهرمانی حالا نمایان شده ، جایی که در دو هفته متوالی نماینده استان مقابل رقبای نه چندان مدعی بازی های خود را واگذار کرد.

نماینده استان در هفته شانزدهم لیگ برتر در کرمان با دو گل مغلوب فولاد زرند ایرانیان شد تا دومین هفته متوالی طعم تلخ شکست را بچشد.

کراپ هفته گذشته هم در خانه با نتیجه ۴-۲ بازی را به فرش آرای مشهد واگذار کرد.

با شکست امروزکراپ و پیروزی مس سونگون  اختلاف با صدر جدول به هشت امتیاز افزایش یافت.

این در حالی است که نماینده استان دو دیدار حساس خارج از خانه خود مقابل مس سونگون و گیتی پسند اصفهان مدعیان قهرمانی را هنوز برگزار نکرده است.

سوالی که باید مدیران این باشگاه پاسخ گو باشند این است، در روزهایی که کراپ با یک تساوی مقابل گیتی پسند مدافع عنوان قهرمانی علیرغم این که صدر جدول را در اختیار داشت ، چرا با نارضایتی موجبات استعفای محمود خوراکچی و کادر فنی را فراهم کردید.

خوراکچی در حالی با بی مهری مسئولان کراپ مواجه شد که توانست برای نخستین بار نماینده استان را به عنوان سومی لیگ برتر برساند و در بیست بازی که هدایت کراپ را بر عهده داشت،  تنها متحمل دو باخت مقابل تیم های مدعی گیتی پسند و مس سونگون ورزقان شد.

البته شاید نگاه مدیران کراپ این بود که برای  کسب عنوان قهرمانی هزینه کردند ، اما دست زدن به کادر فنی که راه و رسم انگیزه و تلاش را خوب می دانست ، در هفته هفتم منطقی به نظر نمی رسید.

این در حالی است که با آمدن رضا لک مدیران باشگاه کراپ سودای قهرمانی در سر داشتند ، ولی بازی های این تیم در هشت هفته حضور این سرمربی تا الان سه باخت به ارمغان داشته که بدون شک این نتایج مسیر این تیم را برای قهرمانی خیلی سخت کرد.

تیم فوتسال کراپ الوند با کسب ۳۴ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به گیتی پسند اصفهان در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز