آیین استقبال از ورزشکاران مدال آور نابینا و کم بینای خراسان جنوبی

۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۰:۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۴۰۷۹۵۹
صبح امروز آیین استقبال از ورزشکاران مدال آور نابینا و کم بینای خراسان جنوبی حسین خسروی بیان کرد:ورزشکاران دارای توانایی خاص به صورت ویژه حمایت می شوند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، صبح امروز آیین استقبال از ورزشکاران مدال آور نابینا و کم بینای خراسان جنوبی در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی کشور، با حضور محمد حسین خسروی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ، اصغری سرپرست معاونت توسعه امور ورزش، اسلامی معاون ورزش بانوان، معاونین بهزیستی و آموزش و پرورش استثنایی و اعضای هیأت استان برگزار شد.

خسروی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در این آیین گفت:ورزشکاران با توانایی های خاص مورد حمایت ویژه اداره کل قرار دارند.

وی تصریح کرد: ما به عنوان متولی اصلی ورزش در استان از تمامی ورزشکاران نابینا و کم بینا در حد توان حمایت کرده ایم و علاوه بر مسئولیت اداری به عنوان یک مسئولیت اجتماعی نیز، خود را موظف به حمایت از ورزشکاران با توانایی خاص می دانیم و بر همین اساس از تمامی ورزشکاران این حوزه به صورت ویژه حمایت داشته و در آینده هم خواهیم داشت.

خسروی با اشاره به حمایت های صورت گرفته از ورزشکاران روشندل تصریح کرد: ما در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان از هیات نابینایان و کم بینایان استان حمایت های فنی و اعتباری لازم را انجام داده ایم و در تمامی اعزام های کشوری، رویداد های استانی و جشنواره ها پشتیبانی اعتباری را انجام داده ایم و در اعزام اخیر کاروان روشندلان استان به مسابقات قهرمانی کشور در بابلسر، علیرغم محدودیت ها مینی بوس را در اختیار این عزیزان قرار داده ایم تا با توجه به شرایط خاصی که دارند مشکلات تردد نداشته باشند.

محمد حسین خسروی ضمن تقدیر از ادارات بهزیستی و آموزش و پرورش استثنایی خاطرنشان کرد: امیدواریم سایر دستگاه‌های اجرایی استان که نسبت به این عزیزان( ورزشکاران با توانایی های خاص) تکلیف دارند در این راه کمک کار مجموعه ورزش و جوانان باشند تا بتوانیم بخشی از دغدغه‌های خانواده های آنان را مرتفع کنیم.

در ادامه این مراسم نیز، توسط سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و حاضرین از ورزشکاران مدال آور تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز